Service    Fast reception & omstilling

En fast reception og firma telefonomstilling

Telefonpasning og screening, som hvis opkaldet blev besvaret i din egen reception

Ikke færre opkald – bare mere overskud med telefonomstilling

Tænker du nogensinde på alt den tid som du og dine medarbejdere bruger på at tale i telefon? Det mener vi, er en værdifuld tid, som I kunne bruge på det arbejde, som I er bedst til. Og nu hvor du er stoppet op for at tænke, så overvej lige alle de gentagne gange, hvor du er blevet afbrudt midt i en opgave, for at tage et opkald – et opkald, som har stjålet din fulde opmærksomhed væk fra dit arbejde. Den tidsbelastning og konstante afbrydelse kan du slippe for ved at overlade tjansen til os – vi er nemlig eksperter i telefonomstilling!

Vi sidder klar i den anden ende af røret til at tage din virksomheds opkald, og sparer dig på den måde for en masse tid, som du nu kan bruge med hænderne dybt begravet i arbejdet. Outsourcer du din firma telefonomstilling til Edelmann Kontorservice, frigør du på den måde en masse tid og overskud til de ting, som kræver din fulde opmærksomhed – helt uden en konstant omstilling til en telefonsamtale. Du opretholder samtidig din virksomheds tilgængelighed for omverdenen, da vi kan tilbyde dig at have firma telefonomstillingen åben i hele ni timer om dagen.

Lad os være din vagthund ved telefonomstillingen

Vi screener selvfølgelig alle opkald og uønskede opkald, såsom sælgere, bliver sorteret fra efter dine nøjagtige præferencer. Vi foretager omstilling af telefonen til den rette persons direkte telefon eller til det mobilnummer som vi er blevet givet af din virksomhed.

Vores medarbejdere sørger altid for, at annoncere opkaldet først, så du eller dine kollegaer får mulighed for at afvise samtalen, såfremt I ikke har tid til at lægge arbejdet fra jer. Vi giver, uanset hvad, en tydelig beskrivelse af, hvad opkaldet handler om, så det for dig er nemt at tage stilling til, om du vil tage opkaldet nu eller vælge at tage imod en besked. Hvis linjen nu skulle være optaget, og der ikke bliver svaret i jeres ende, tager vi nemlig imod beskeder fra jeres kunder. På den måde får du mest ud af vores service, da vi ikke lader vigtige informationer gå tabt i telefonsamtalen med dine kunder. Du får enten beskeden via en e-mail eller på en sms – det bestemmer du helt selv.

Vores telefonomstilling skjuler sig som en kamæleon

Det hele lyder nu egentlig meget godt, men er du i tvivl om, hvordan det vil fungere, at et helt andet firma agerer telefonomstilling til dine kunder? Det forstår vi rigtig godt, men kald os bare Edelmann Kamæleonservice. Vælger du at indgå et samarbejde med os, og lader os stå for omstilling af telefonen, vil vi besvare opkaldene i virksomhedens eget navn. Kunden vil derfor opfatte opkaldet, som hvis det blev håndteret i din egen reception – det er derfor, at vi kalder os for en kamæleonservice. 

Før vi begynder at passe telefonen for dig, sætter vi os grundigt ind i din virksomheds opbygning, de daglige arbejdsgange, og vigtigst hvordan du ønsker, at vi står for din kundehåndtering. Vi holder et indledende møde med dig, hvor du udfylder et detaljeret spørgeskema, som hjælper os med at lære dig og din virksomhed at kende. Det betyder for eksempel, at vi kommer til at kende alt til dine medarbejderes roller – også hvem, der er backup for hvem. På den måde ved vi nemlig lige præcis og med det samme, hvorhen vi skal videresende alt fra en pressehenvendelse eller omdirigere et praktisk spørgsmål.

Vores dybe indsigt i din virksomhed gør også, at vi over for dine kunder kan formidle regler eller anden vigtig information om dine ydelser, procedurer og det område, du arbejder inden for. Det betyder, at dine medarbejdere ikke altid behøver at blive involveret i en samtale, hvis vi har den fornødne information til at svare på spørgsmålene eller henvendelserne selv. Med Edelmann Kontorservice som din faste reception og telefonomstilling kan du bruge din dyrebare tid på andre opgaver.

Vi flexer ikke kun med vores telefonomstilling

Vi kan både fungere som en hjælpende hånd til den dygtige receptionist, som du i forvejen har siddende, eller i kortere og længere perioder af din arbejdsdag, uge, måned og år. Der er ikke et minimum på, hvordan du må bruge os. Du kan opleve at have perioder i din virksomhed, hvor I er spidsbelastet af mange kundehenvendelser eller ordrer. Der kan vi også træde til og lette dit pres ved at løfte vores rør. Vi er her for at hjælpe alt fra din reception, din kundeservice og din salgsafdeling. Har din virksomhed fx en kampagne i gang, hvor der naturligt vil være tryk på kedlerne, kan vi stille kampagnenummeret til rådighed og blot håndterer henvendelser, som drejer sig om dette. 

Skulle der opstå en akut situation i det tidsrum, hvor vi har fat i den anden ende, vil vi altid forsøge at få kontakt til dig, så du kan vurdere, hvad næste skridt skal være. Det vigtigste for dig at vide er, at vi står klar med et minuts varsel. Er der tale om et længerevarende samarbejde vil det kræve en detaljeret samtale med dig, din virksomhed og os, men er der tale om akut opstået behov for hjælp, står vi klar til at hjælpe med telefonomstillingen i din virksomhed.

Lad os give dig et godt tilbud på din nye telefonomstilling

Ring allerede i dag på +45 88 77 47 00 og lad os tage en uforpligtende samtale om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed. Såfremt du ønsker det tilsender vi også gerne et godt gammeldags brev med mere uddybende information om vores services. Vi lever af at have en telefon ved øret, så du kan være helt rolig – vi er til at tale med.

Vi passer din telefoner og emails

FAQ – Ofte stillede spørgsmål

Hvilke services tilbyder I min virksomhed?

Vi er som en velopdragen hund. For når du siger ”dæk!”, så dækker vi. Dine behov altså. Uanset hvad de er. Vi klarer lige så meget eller lidt, du har brug for. Og vi gør det på præcis den måde, du vil have.

Hvordan får jeg besked om, hvem der har ringet?

Så snart opkaldet er færdigt, får du besked om, hvem der har ringet. Vi sender en sms eller en e-mail. Det er helt op til dig. Du er også velkommen til selv at ringe til os og få dine beskeder.

Hvad kræver det af IT-telefoni i min virksomhed?

Ingenting. Alle kan viderestille deres telefonnummer til os, og du beholder dit hovednummer. Vores teknisk avancerede system gør, at din virksomheds løsning kan opbygges nøjagtig, som du ønsker det.

Hvor hurtigt kan vi komme i gang?

Så snart vi har haft en grundig samtale med dig om, hvad vi skal gøre, og hvordan vi skal gøre det. Det er vigtigt, at vi har de nødvendige informationer om din virksomhed og dens kundehåndtering.

Hvor lang tid går der, inden I tager opkaldet?

Vi er hurtige på aftrækkeren som Clint Eastwood i en skudduel. 85 procent af vores opkald tager vi, inden der er sagt dut 3 gange. Det ved vi, fordi vi laver statistik på opringningerne flere gange om dagen.

Lad os aflaste dig med det samme

Professionelt telefonpasning

Kontakt os nu for mere information

Ring (+45) 88 77 47 00 for en uforpligtende dialog om jeres specifikke ønsker. Vi sender også gerne mere information om mulighederne med posten. Edelmann Kontorservice er til at tale med! Klik nedenfor og udfyld formularen og vi kontakter dig hurtigst muligt.
 

Edelmann Kontorservice ApS

 

Sådan giver du en knaldgod kundeoplevelse

Fordi vi ikke bare er et callcenter, har vi et stort fokus på at skabe relationer gennem røret. Vi deler løbende tips om, hvad der får kundeglæden helt op at ringe – og hvad der gør, at forbindelsen ryger.

   Edelmann er personlige og fleksible
  Vi tør godt at lægge navn til det vi laver
   Vi er et professionelt team, med flere års erfaring
   100 % GDPR compliant
Telereception og telefonpasning kontorservice

Lad os kontakte dig