This is an announcement, you can change it or turn it off from the theme options page.
Close

Et inbound call center skal emme af forretningsforståelse og kundeservice

Det er en kunst at håndtere dine kunder, når de ringer. Om de ringer for at købe et produkt, spørge til et produkt, en faktura, der driller eller andet.  Måske vil de booke tid til et møde, en behandling eller måske endda reklamere ang. en vare?

Der er mange forskellige situationer, som et inbound call center skal kunne håndtere. Men vigtigst af alt, så skal det gøres hurtigt, effektivt og med lige præcis den form for kundeservice, din virksomhed vil lægge for dagen.

Din virksomhed er ikke blot endnu et nummer i rækken hos et indbound call center

Hos Edelmann Kontorservice bruger vi tid på at sætte os ind i din virksomhed. Både under opstarten af et samarbejde. Men i den grad også i hverdagen, når der sker ændringer, som er vigtige for os at kende.

Vi gør en dyd ud af at være effektive, når dine kunder ringer. Og med den helt rette diskretion, der giver dine kunder en tryghed til at vende tilbage. Med Edelmann Kontorservice som partner, er din virksomhed altid forrest inden for service, fordi du har valgt et inbound call center, der er opgaven voksen.

Vil du vide mere? Kontakt os for mere information

Ring (+45) 88 77 47 00 og spørg efter Helle for en uforpligtende dialog eller lad os ringe dig op hurtigst muligt.  Hos Edelmann Kontorservice er vi til at tale med, når det drejer sig om dit behov for en indbound call center løsning eller andet telefonpasning.