
I disse tider, hvor der er lukket lidt op for dele af samfundet, men hvor der stadig er
God telefonservice er rigtig vigtig for, at en virksomhed klarer sig godt, og det er uanset, om der er tale om en stor eller lille virksomhed. Det er nemlig i de gyldne minutter, hvor du har kunden i røret, at du både kan skabe et godt indtryk af din virksomhed samt sørge for, at kunden i fremtiden kommer tilbage og bruger din virksomhed igen. Det ville da alle dage være kirsebærret på toppen, ikk? Og lige netop derfor skal du læse med på dette blogindlæg, hvor vi vil fortælle dig, hvad vi mener god telefonservice er samt hvordan vi hos Edelmann Kontorservice kan hjælpe dig og din virksomhed med at overtage virksomhedens telefonservice og altså sikre, at det bliver en god en af slagsen. Vi lover, at en god telefonservice betaler sig på den lange bane. Det ved vi, da vi har mange års erfaring med at give virksomheder en bedre kundeservice.
Hvis du har lyst til at tale med en af os herinde hos Edelmann Kontorservice, kan det nemt lade sig gøre. Du kan enten ringe til os på telefon 88 77 47 00 eller skrive til os via denne kontaktformular. Så står vi klar til at tage en uforpligtende samtale om værdien af god telefonservice.
God telefonservice er rigtig vigtig for, at en virksomhed klarer sig godt, og det er uanset, om der er tale om en stor eller lille virksomhed. Det er nemlig i de gyldne minutter, hvor du har kunden i røret, at du både kan skabe et godt indtryk af din virksomhed samt sørge for, at kunden i fremtiden kommer tilbage og bruger din virksomhed igen. Det ville da alle dage være kirsebærret på toppen, ikk? Og lige netop derfor skal du læse med på dette blogindlæg, hvor vi vil fortælle dig, hvad vi mener god telefonservice er samt hvordan vi hos Edelmann Kontorservice kan hjælpe dig og din virksomhed med at overtage virksomhedens telefonservice og altså sikre, at det bliver en god en af slagsen. Vi lover, at en god telefonservice betaler sig på den lange bane. Det ved vi, da vi har mange års erfaring med at give virksomheder en bedre kundeservice.
Hvis du har lyst til at tale med en af os herinde hos Edelmann Kontorservice, kan det nemt lade sig gøre. Du kan enten ringe til os på telefon 88 77 47 00 eller skrive til os via denne kontaktformular. Så står vi klar til at tage en uforpligtende samtale om værdien af god telefonservice.
En velfungerende telefonservice giver dig en helt særlig mulighed for at skabe den rette kundekontakt, og altså en mulighed for at sørge for at holde på dine kunder i fremtiden. Det giver næsten sig selv, men mange overser eller nedprioriterer disse gyldne minutter, hvor kunden er i røret, da de i den travle hverdag glemmer værdien af en god kundekontakt. Det mener vi er en misforstået måde at prioritere virksomhedens kundeservice på, da kundepleje i vores optik er den absolut vigtigste pleje, som virksomheden kan gøre for at få det hele til at køre rundt. Det er i sidste ende kunderne, som får virksomhedens tandhjul til at køre rundt, og såfremt at de har oplevet en god telefonservice, er der større sandsynlighed for, at de kommer igen en anden god gang. Telefonservice er nemlig ikke blot evnen til at kunne tage telefonen når den ringer, men i langt højere grad evnen til at have en god kommunikation med virksomhedens kunder. Man skal ret hurtigt kunne afkode kundens behov og på bedste vis forsøge at hjælpe dem videre, og der har vi faktisk samlet seks gode råd til, hvordan du lever op til at yde en god telefonservice i din virksomhed. Og som vi var inde på tidligere, så kan kundeservice i en travl hverdag virke som en skør prioritering, og det er her, hvor vi hos Edelmann Kontorservice kommer ind i billedet. Det skal du læse mere om herunder.
Foruden en god telefonservice slår vi hos Edelmann Kontorservice nemlig på tromme for, at hele virksomhedens kundeserviceafdeling spiller, og det kan vi hjælpe med! Hos os har vi mange forskellige ydelser til at optimere en virksomheds kundeservice, og dem skal du læse mere om her. Vi tilbyder bl.a. en fast reception, hvor vi viderestiller virksomhedens opkald til den relevante part. Derudover tilbyder vi E-kalender booking, hvor vi står for at reservere og aflyse kundens aftaler, så du i stedet kan fokusere din tid og energi på at yde den nødvendige kundepleje. Er du interesseret i begge dele kan vi også sagtens tilbyde en flex-løsning, hvor du får det bedste af begge verdener. Hos Edelmann Kontorservice har vi altid den gode kundeservice for øje, og vi garanterer dig for, at vi passer på dine kunder, som var de vores egne.
Hvis du har lyst til at høre mere om, hvordan vi hos Edelmann Kontorservice kan hjælpe dig og din virksomhed kan du gøre det på to måder. Du kan enten ringe til os på 88 77 47 00 eller skrive til os via denne kontaktformular. Vi ser frem til at høre fra dig!
FAQ – Ofte stillede spørgsmål
Hvilke services tilbyder I min virksomhed?
Hvordan får jeg besked om, hvem der har ringet?
Hvad kræver det af IT-telefoni i min virksomhed?
Hvor hurtigt kan vi komme i gang?
Hvor lang tid går der, inden I tager opkaldet?
Lad os aflaste dig med det samme
Kontakt os nu for mere information
Sådan giver du en knaldgod kundeoplevelse
Fordi vi ikke bare er et callcenter, har vi et stort fokus på at skabe relationer gennem røret. Vi deler løbende tips om, hvad der får kundeglæden helt op at ringe – og hvad der gør, at forbindelsen ryger.
I disse tider, hvor der er lukket lidt op for dele af samfundet, men hvor der stadig er
Nu sidder du måske og tænker ”hvad søren er Møllers værdier?!”. Der er ikke tale om Møller, der