
Hvem passer telefonen? Det gør den uundværlige medarbejder
Vigtigheden af den menneskelige kontakt I en tid hvor teknologi og automatisering dominerer vores arbejdsverden, er det let at glemme betydningen af menneskelig kontakt og
Forside Artikler
Læs med og lær, hvordan du optimerer din kommunikation og kundeservice
Vigtigheden af den menneskelige kontakt I en tid hvor teknologi og automatisering dominerer vores arbejdsverden, er det let at glemme betydningen af menneskelig kontakt og
I en moderne forretningsverden, hvor kundeservice og tilgængelighed er altafgørende, spiller professionel telefonpasning en afgørende rolle. Hos Edelmann Kontorservice forstår vi vigtigheden af at skabe
Ring, ring! Telefonen ringer, og det er på tide at snakke om telefonpasning. Ja, det kan virke som en rutineopgave, men lad os indse det
Bevar roen når det hele presser sig på I en travl hverdag kan det ofte være en udfordring at bevare roen under pres – særligt
I en tid hvor kundeservice er afgørende for at skabe tilfredse og loyale kunder, spiller telefonpasning en vigtig rolle for at opretholde den gode kundeservice.
Vi lever, og har i mange år levet, i en digital tidsalder, hvor teknologien har ændret vores måde at kommunikere på. Vi er konstant tilgængelige,
Hvad er et godt arbejdsliv? Et godt arbejdsliv er et arbejdsliv, hvor man føler sig tilfreds og engageret i sit arbejde, og hvor arbejdet giver
I dette blogindlæg skal vi fortælle dig om det at være en fleksibel arbejdsplads og at kunne tilbyde sine medarbejdere en fleksibel arbejdstid med skiftende
Stress er, som licens, efterhånden noget vi giver til hinanden i Kongeriget Danmark. Vores liv er nemlig strikket sådan sammen, at vi konstant og hele
Den gode kommunikation Man siger at sproget skaber den verden vi lever i, og hvem vil ikke gerne leve i en verden, hvor vi taler
Man siger, at efterspillet er lige så vigtigt som forspillet, og det gælder også, når du skal varetage din virksomheds kundehåndtering. Alle kunder skal have
Alt du skal bruge, er en net promoter score Coronanedlukningen i Danmark viste med al tydelighed, hvor vigtigt det er for en virksomhed, at de
Sådan giver du en knaldgod kundeoplevelse
Fordi vi ikke bare er et callcenter, har vi et stort fokus på at skabe relationer gennem røret.
Vi deler løbende tips om, hvad der får kundeglæden helt op at ringe – og hvad der gør, at forbindelsen ryger.
I disse tider, hvor der er lukket lidt op for dele af samfundet, men hvor der stadig er
Nu sidder du måske og tænker ”hvad søren er Møllers værdier?!”. Der er ikke tale om Møller, der