AI i kundeservice vinder frem, men kan ikke hamle op med menneskelig kundeservice
Har du oplevet at ringe til et call center og blive mødt af en kold, upersonlig stemme fra en robot? Eller har du prøvet at
Forside Artikler
Læs med og lær, hvordan du optimerer din kommunikation og kundeservice
Har du oplevet at ringe til et call center og blive mødt af en kold, upersonlig stemme fra en robot? Eller har du prøvet at
Når det kommer til at håndtere din virksomheds telefonopkald og administrative opgaver, er der væsentlige forskelle mellem Edelmann Kontorservice og et traditionelt call center. Men
Når du driver en virksomhed, er der utallige områder, der kræver din opmærksomhed. Ét af de områder, som ofte fylder meget er kundeservice. Hvor meget
Når kunder ringer ind og mødes af lange køer, frustrerende ventetider og manglende evne til at komme i kontakt med en medarbejder, kan det føre
I en digital verden, hvor kommunikationskanaler som e-mail og chat anvendes i stor stil, er det let at glemme, hvor værdifuld telefonisk kundeservice stadig kan
Har du tænkt over, hvor stor en forskel det kan gøre for din virksomheds vækst og omdømme, hvis dine kunder bliver til loyale ambassadører, der
Lad os sammen lave tillid med hinanden Vi baserer en stor del af vores omgang med hinanden på den underliggende betydning af ordet ’tillid’. Det
Alt du skal bruge, er en net promoter score Coronanedlukningen i Danmark viste med al tydelighed, hvor vigtigt det er for en virksomhed, at de
Vigtigheden af den menneskelige kontakt I en tid hvor teknologi og automatisering dominerer vores arbejdsverden, er det let at glemme betydningen af menneskelig kontakt og
I en moderne forretningsverden, hvor kundeservice og tilgængelighed er altafgørende, spiller professionel telefonpasning en afgørende rolle. Hos Edelmann Kontorservice forstår vi vigtigheden af at skabe
Ring, ring! Telefonen ringer, og det er på tide at snakke om telefonpasning. Ja, det kan virke som en rutineopgave, men lad os indse det
Bevar roen når det hele presser sig på I en travl hverdag kan det ofte være en udfordring at bevare roen under pres – særligt
Sådan giver du en knaldgod kundeoplevelse
Fordi vi ikke bare er et callcenter, har vi et stort fokus på at skabe relationer gennem røret.
Vi deler løbende tips om, hvad der får kundeglæden helt op at ringe – og hvad der gør, at forbindelsen ryger.
I disse tider, hvor der er lukket lidt op for dele af samfundet, men hvor der stadig er
Nu sidder du måske og tænker ”hvad søren er Møllers værdier?!”. Der er ikke tale om Møller, der