Service    Inbound kundeservice

Inbound kundeservice

Edelmann Kontorservice – et call center, som har falkeblik for den gode kundehåndtering

Hvad er god kundeservice?

Vi vil gerne starte med at slå en ting fast. Hos Edelmann Kontorservice tager vi kundehåndtering lige så alvorligt, som et amen i kirken. Vi er ydermere også rigtig bevendte i dette felt, og du kan derfor trygt stole på, at vi står klar til at hjælpe dig med en skræddersyet løsning. Vi mener nemlig, at en god kundehåndtering, som sidder lige i skabet, er uvurderlig for en virksomhed, hvis de ønsker at holde på deres nuværende kunder og ligeledes trække nye kunder ind i butikken. Vejen til god kundebetjening kan være lidt af en labyrint, men bare rolig – vi kender alle smutvejene. Fælles for det hele er, at det over hele linjen altså skal sidde lige i skabet.

Hos Edelmann Kontorservice er en velfungerende kundehåndtering absolut ikke en selvfølge. Det kræver mange års erfaring, et bredt overblik og en god mundfuld tålmodighed til at hjælpe med at skylle kaffen ned. Det har vi heldigvis masser af, og hvis du spørger pænt, må du godt få et skvæt mælk i.

Vi er mere end blot et call center

Der er mange forskellige situationer, som et call center skal kunne håndtere. Det kan nogle gange være lige så uoverskueligt, som at skulle nå alle forlystelserne i Tivoli, men bare rolig – vi er høje nok til at køre med.

Vi hjælper på daglig basis mange forskellige slags virksomheder og deres kundegrupper, så vi er vant til at yde en bred (ymer) service. Måske er der en kunde, som vil købe et produkt, en anden kunde som vil spørge til en specifik ydelse eller have hjælp til en drilsk faktura. Vi tager imod alle slags henvendelser og behandler dem hurtigt, effektivt og med den kundebetjening, som du og din virksomhed ønsker. Og det med din virksomheds kundehåndtering kommer vi til nu. Et call center skal nemlig emme af både god kundebetjening samt en grundig forretningsforståelse.

Håndtering af alle indgående emails og opkald

Din kundehåndtering er vigtig for os

Hos Edelmann Kontorservice starter vi alle samarbejder med en god og lang snak om, hvordan du ønsker, at vi bedst kan hjælpe dig. Vi starter altid med spørgsmålet “hvad er god kundeservice?”, og så arbejder vi ud fra det svar, som du giver os. Derefter aftaler vi, hvordan vi helt præcis skal håndtere den for din virksomhed. Vi bruger tid på at sætte os ind i din virksomhed, så vi kender alle de relevante medarbejdere, de daglige arbejdsgange samt listen over mails og telefonnumre. Disse informationer kan løbende udvikle eller ændre sig, og så står vi klar til at opdatere det i vores system. Vi sætter nemlig en ære i at fremstå som en integreret del af din virksomhed.

På den måde får din virksomhed og dine samarbejdspartnere lige præcis den kundehåndtering og viderestilling, som vi har aftalt med dig. Vi fortæller ikke dine kunder, at vi er en ekstern reception, da vi, som vi nævnte før, gerne vil fremstå som en integreret del af din virksomhed. Ydermere har vi altid din ryg, hvis der skulle opstå nogle fejl i din ende. What happens at Edelmann Kontorservice stays at Edelmann Kontorservice – det kan du trygt stole på.

Du kan øs regne med, at vi er dygtige til kundebetjening

Vi har mange års erfaring med alle former for kundebetjening, og vi sætter hver dag en dyd i at udøve en behagelig kundehåndtering. Dine kunder vil altid blive mødt af en kompetent og vidende medarbejder, som de – og du – trygt kan stole på.

En telefonsvarerbesked er so last year

Vi sidder på kontoret alle hverdage fra 8-17 og kan i al den tid være til rådighed for dine kunder. De løber på den måde ikke ind i en outdated telefonsvarer med irriterende ventemusik, som giver dem lyst til at ligge på og ringe videre til konkurrenten.

Vi kan både tage imod beskeder, som du så får tilsendt på sms eller mail, og såfremt du ønsker det, kan vi også omstille opkaldet direkte over til dig. Inden vi sender en kunde videre, annoncerer vi altid, hvem der ringer, samt hvad opkaldet drejer sig om. Så har du mulighed for at forberede dig, eller blot tage stilling til, om vi skal tage imod en besked på virksomhedens vegne.

Dine kunder får mere end bare end telefonsvarerbesked

Hvis du er interesseret i at få et uforpligtende tilbud, eller blot har spørgsmål til kundebetjening generelt kan du ringe til os på 88 77 47 00. Så tager vi en uforpligtende samtale. Er du mere til et godt gammeldags brev kan vi også sagtens sende et afsted med posten. Lad os stå for din virksomheds kundebetjening, så den fremover kommer til at sidde lige i skabet.

Inbound callcenter

FAQ – Ofte stillede spørgsmål

Hvilke services tilbyder I min virksomhed?

Vi er som en velopdragen hund. For når du siger ”dæk!”, så dækker vi. Dine behov altså. Uanset hvad de er. Vi klarer lige så meget eller lidt, du har brug for. Og vi gør det på præcis den måde, du vil have.

Hvordan får jeg besked om, hvem der har ringet?

Så snart opkaldet er færdigt, får du besked om, hvem der har ringet. Vi sender en sms eller en e-mail. Det er helt op til dig. Du er også velkommen til selv at ringe til os og få dine beskeder.

Hvad kræver det af IT-telefoni i min virksomhed?

Ingenting. Alle kan viderestille deres telefonnummer til os, og du beholder dit hovednummer. Vores teknisk avancerede system gør, at din virksomheds løsning kan opbygges nøjagtig, som du ønsker det.

Hvor hurtigt kan vi komme i gang?

Så snart vi har haft en grundig samtale med dig om, hvad vi skal gøre, og hvordan vi skal gøre det. Det er vigtigt, at vi har de nødvendige informationer om din virksomhed og dens kundehåndtering.

Hvor lang tid går der, inden I tager opkaldet?

Vi er hurtige på aftrækkeren som Clint Eastwood i en skudduel. 85 procent af vores opkald tager vi, inden der er sagt dut 3 gange. Det ved vi, fordi vi laver statistik på opringningerne flere gange om dagen.

Lad os aflaste dig med det samme

Professionelt telefonpasning

Kontakt os nu for mere information

Ring (+45) 88 77 47 00 for en uforpligtende dialog om jeres specifikke ønsker. Vi sender også gerne mere information om mulighederne med posten. Edelmann Kontorservice er til at tale med! Klik nedenfor og udfyld formularen og vi kontakter dig hurtigst muligt.
 

Edelmann Kontorservice ApS

 
God kundeoplevelse

Sådan giver du en knaldgod kundeoplevelse

Fordi vi ikke bare er et callcenter, har vi et stort fokus på at skabe relationer gennem røret. Vi deler løbende tips om, hvad der får kundeglæden helt op at ringe – og hvad der gør, at forbindelsen ryger.

   Edelmann er personlige og fleksible
  Vi tør godt at lægge navn til det vi laver
   Vi er et professionelt team, med flere års erfaring
   100 % GDPR compliant
Telereception og telefonpasning kontorservice

Lad os kontakte dig