I disse tider, hvor der er lukket lidt op for dele af samfundet, men hvor der stadig er
Vi vil gerne starte med at slå en ting fast. Hos Edelmann Kontorservice tager vi kundehåndtering lige så alvorligt, som et amen i kirken. Vi er ydermere også rigtig bevendte i dette felt, og du kan derfor trygt stole på, at vi står klar til at hjælpe dig med en skræddersyet løsning. Vi mener nemlig, at en god kundehåndtering, som sidder lige i skabet, er uvurderlig for en virksomhed, hvis de ønsker at holde på deres nuværende kunder og ligeledes trække nye kunder ind i butikken. Vejen til god kundebetjening kan være lidt af en labyrint, men bare rolig – vi kender alle smutvejene. Fælles for det hele er, at det over hele linjen altså skal sidde lige i skabet.
Hos Edelmann Kontorservice er en velfungerende kundehåndtering absolut ikke en selvfølge. Det kræver mange års erfaring, et bredt overblik og en god mundfuld tålmodighed til at hjælpe med at skylle kaffen ned. Det har vi heldigvis masser af, og hvis du spørger pænt, må du godt få et skvæt mælk i.
Der er mange forskellige situationer, som et call center skal kunne håndtere. Det kan nogle gange være lige så uoverskueligt, som at skulle nå alle forlystelserne i Tivoli, men bare rolig – vi er høje nok til at køre med.
Vi hjælper på daglig basis mange forskellige slags virksomheder og deres kundegrupper, så vi er vant til at yde en bred (ymer) service. Måske er der en kunde, som vil købe et produkt, en anden kunde som vil spørge til en specifik ydelse eller have hjælp til en drilsk faktura. Vi tager imod alle slags henvendelser og behandler dem hurtigt, effektivt og med den kundebetjening, som du og din virksomhed ønsker. Og det med din virksomheds kundehåndtering kommer vi til nu. Et call center skal nemlig emme af både god kundebetjening samt en grundig forretningsforståelse.
Hos Edelmann Kontorservice starter vi alle samarbejder med en god og lang snak om, hvordan du ønsker, at vi bedst kan hjælpe dig. Vi starter altid med spørgsmålet “hvad er god kundeservice?”, og så arbejder vi ud fra det svar, som du giver os. Derefter aftaler vi, hvordan vi helt præcis skal håndtere den for din virksomhed. Vi bruger tid på at sætte os ind i din virksomhed, så vi kender alle de relevante medarbejdere, de daglige arbejdsgange samt listen over mails og telefonnumre. Disse informationer kan løbende udvikle eller ændre sig, og så står vi klar til at opdatere det i vores system. Vi sætter nemlig en ære i at fremstå som en integreret del af din virksomhed.
På den måde får din virksomhed og dine samarbejdspartnere lige præcis den kundehåndtering og viderestilling, som vi har aftalt med dig. Vi fortæller ikke dine kunder, at vi er en ekstern reception, da vi, som vi nævnte før, gerne vil fremstå som en integreret del af din virksomhed. Ydermere har vi altid din ryg, hvis der skulle opstå nogle fejl i din ende. What happens at Edelmann Kontorservice stays at Edelmann Kontorservice – det kan du trygt stole på.
Vi har mange års erfaring med alle former for kundebetjening, og vi sætter hver dag en dyd i at udøve en behagelig kundehåndtering. Dine kunder vil altid blive mødt af en kompetent og vidende medarbejder, som de – og du – trygt kan stole på.
Vi sidder på kontoret alle hverdage fra 8-17 og kan i al den tid være til rådighed for dine kunder. De løber på den måde ikke ind i en outdated telefonsvarer med irriterende ventemusik, som giver dem lyst til at ligge på og ringe videre til konkurrenten.
Vi kan både tage imod beskeder, som du så får tilsendt på sms eller mail, og såfremt du ønsker det, kan vi også omstille opkaldet direkte over til dig. Inden vi sender en kunde videre, annoncerer vi altid, hvem der ringer, samt hvad opkaldet drejer sig om. Så har du mulighed for at forberede dig, eller blot tage stilling til, om vi skal tage imod en besked på virksomhedens vegne.
Hvis du er interesseret i at få et uforpligtende tilbud, eller blot har spørgsmål til kundebetjening generelt kan du ringe til os på 88 77 47 00. Så tager vi en uforpligtende samtale. Er du mere til et godt gammeldags brev kan vi også sagtens sende et afsted med posten. Lad os stå for din virksomheds kundebetjening, så den fremover kommer til at sidde lige i skabet.
FAQ – Ofte stillede spørgsmål
Hvilke services tilbyder I min virksomhed?
Hvordan får jeg besked om, hvem der har ringet?
Hvad kræver det af IT-telefoni i min virksomhed?
Hvor hurtigt kan vi komme i gang?
Hvor lang tid går der, inden I tager opkaldet?
Lad os aflaste dig med det samme
Kontakt os nu for mere information
Sådan giver du en knaldgod kundeoplevelse
Fordi vi ikke bare er et callcenter, har vi et stort fokus på at skabe relationer gennem røret. Vi deler løbende tips om, hvad der får kundeglæden helt op at ringe – og hvad der gør, at forbindelsen ryger.
I disse tider, hvor der er lukket lidt op for dele af samfundet, men hvor der stadig er
Nu sidder du måske og tænker ”hvad søren er Møllers værdier?!”. Der er ikke tale om Møller, der