I disse tider, hvor der er lukket lidt op for dele af samfundet, men hvor der stadig er
Fuldt fleksibel telefonpasning backup i kortere eller længere perioder
Har du din egen receptionist, kan vi fungere som hyper-fleksibel backup af din telefonpasning. Du kan bruge os i alle situationer. Også den, du tænker på lige nu.
Uanset om det blot er i en halv times frokostpause eller under et længerevarende seminar. Om det er ved akut sygdom, planlagte ferier, den årlige julefrokost eller et møde, der trækker ud. Om det bare er fordi, du gerne vil fordybe dig i en opgave et par timer uden forstyrrelser. Vi tilpasser os fuldstændig dine behov med vores flex-løsning.
Måske oplever du perioder eller tidsrum med ekstra pres på din kundeservice eller ordremodtagelse. Spidsbelastning kan blandt andet skyldes lancering af kampagner, sæsonudsving, katalogudsendelser eller deadline på kursustilmeldinger.
Lige meget, hvad grunden er, er det afgørende, at du har det rette beredskab siddende klar til at tage hånd om dine opkald, så du ikke går glip af værdifulde kundehenvendelser – og så du ikke overbelaster din egen reception, kundeservice eller salgsafdeling.
Vi kan stille et kampagnenummer til rådighed og besvare alle indgående opkald vedrørende netop denne kampagne.
Med vores flex-løsning kan du vælge, at der viderestilles til os automatisk ved optaget. Vi kan også aftale en fast viderestilling ved manglende svar. Så stilles telefonen automatisk om til os efter to eller tre ring alt efter dine ønsker.
Vi kan besvare spørgsmål, sende vigtige leads videre og logge data direkte i dine systemer, hvis du beder om det. På den måde sparer du tid ved ikke at skulle indtaste vigtige informationer igen.
Opstår der hastesager i forbindelse med dit fravær, vil vi altid forsøge at kontakte dig personligt, så du selv kan afgøre, om sagen kan vente eller skal håndteres med det samme.
Det er ikke nødvendigt på forhånd at varsle, hvornår du har brug for os. Vi er til rådighed hele tiden, og vores telefonpasning kan træde i kraft fra minut til minut. Det giver dig tryghed og ro.
FAQ – Ofte stillede spørgsmål
Hvilke services tilbyder I min virksomhed?
Hvordan får jeg besked om, hvem der har ringet?
Hvad kræver det af IT-telefoni i min virksomhed?
Hvor hurtigt kan vi komme i gang?
Hvor lang tid går der, inden I tager opkaldet?
Lad os aflaste dig med det samme
Kontakt os nu for mere information
Sådan giver du en knaldgod kundeoplevelse
Fordi vi ikke bare er et callcenter, har vi et stort fokus på at skabe relationer gennem røret. Vi deler løbende tips om, hvad der får kundeglæden helt op at ringe – og hvad der gør, at forbindelsen ryger.
I disse tider, hvor der er lukket lidt op for dele af samfundet, men hvor der stadig er
Nu sidder du måske og tænker ”hvad søren er Møllers værdier?!”. Der er ikke tale om Møller, der