Service    E-Kalenderbooking

E-kalenderbooking

Vi administrerer din kalender, aftaler møder og booker, flytter eller aflyser tider

E-kalenderbooking er det nye sort

Hvis du er en virksomhed, som lever af at få aftaler i bogen – og mange af dem – så er e-kalenderbooking det rette match for dig. Det er på tide at skille dig af med den analog kalender, som hele tiden bliver væk eller hvis eneste funktion efterhånden er, at agere bordskåner for din kaffekop.

Vi kan godt forstå, at det kan være svært at lave om i systemerne – og endda et system der virker lige så bekendt som din egen baglomme, men vi er her til at hjælpe dig. Både med at holde styr på på de mange datoer, tidspunkter og navne, men også til at gøre e-kalenderbooking til din nye kalenderløsning.

Hos Edelmann Kontorservice kan vi administrere din virksomheds kalender, aftale møder med nye eller nuværende kunder og efterfølgende booke dem ind i systemet. Opstår der problemer står vi også for at flytte eller aflyse tiderne, så du er sikker på, at kunderne ikke forsvinder i systemet eller i kampens hede, kommer til at forvilde sig over til konkurrenten – det ville være en værre skam.

Vi håndterer for eksempel e-kalenderbooking for:

En fuldt integreret løsning

Vi kalder det en fuldt integreret løsning, da vi er med fra starten af aftalen når kunden ringer og til slutningen, når de træder ind af din virksomheds dør på det aftalte tidspunkt. Du skal nu blot sørge for at gøre, hvad du gør bedst og yde den bedste service for de kunder, som vi har sat ind i dit e-kalender booking system. Ved at lade os stå for aftaler, booking, flytning eller aflysning, har du mere tid til dine patienter og klienter. Vi kalder e-kalenderbooking for en komplet løsning, og hvorfor gør vi så det? Jo det gør vi, fordi vi på den her måde giver dig en større frihed i hverdagen – en frihed som vi ved, at du kan bruge på mere fornuftige ting.

Skal du kunne noget specielt, for at få e-kalenderbooking til din virksomhed?

Svaret er nej. De fleste virksomheder kører bedst rundt, når der er styr på datoer og klokkeslæt, så kunder eller klienter ikke kommer uanmeldt forbi.

Vi håndterer e-kalenderbooking for bl.a. læger, advokater, bilsynshaller m.m. Vi sørger for tidsbestilling, samt at deres klienter og patienter får booket en tid, som passer ind i alles kalender. Ligeledes berammelse af møder for advokater, hvor vi aftaler dato og klokkeslæt med alle relevante parter, samt booker tider til bilsyn hos den lokale eller din foretrukne bilforhandler. Med andre ord hjælper vi mange forskellige kundegrupper, og der er ikke nogle specifikke kriterier, som du skal leve op til, for at få vores hjælp med e-kalenderbooking.

Vi har været i gamet i mange år, og du kan derfor trygt overlade din e-kalenderbooking til os. For os er det så let, som at klø sig i … nakken – vi har nemlig både kompetencerne samt mange års erfaring med e-kalenderbooking.

Kan e-kalenderbooking betale sig for dig?

Når vi skal fastsætte en pris for e-kalenderbooking, afhænger det af opkaldets varighed samt mængden af informationer, som vi skal modtage og videregive i hver samtale, vi foretager. Vi kan derfor ikke give dig en fast pris på e-kalenderbooking, men vi bestræber os altid på at yde en service til en overskuelig og rimelig pris. 

Hvis du er interesseret i at få et uforpligtende tilbud eller blot har spørgsmål til, hvordan e-kalenderbooking fungerer, så ring allerede i dag på +45 88 77 47 00 så tager vi en uforpligtende samtale om, hvordan vi bedst kan hjælpe dig og din virksomhed. Vi kan ligeledes også sende et brev, dog ikke håndskrevet, men tværtimod stopfyldt med alle de relevante informationer, som du skal bruge, for at træffe den rigtige beslutning. Vi lever af at have en telefon ved øret, så du kan være helt rolig – vi er til at tale med.

inbound kundeservice

FAQ – Ofte stillede spørgsmål

Hvilke services tilbyder I min virksomhed?

Vi er som en velopdragen hund. For når du siger ”dæk!”, så dækker vi. Dine behov altså. Uanset hvad de er. Vi klarer lige så meget eller lidt, du har brug for. Og vi gør det på præcis den måde, du vil have.

Hvordan får jeg besked om, hvem der har ringet?

Så snart opkaldet er færdigt, får du besked om, hvem der har ringet. Vi sender en sms eller en e-mail. Det er helt op til dig. Du er også velkommen til selv at ringe til os og få dine beskeder.

Hvad kræver det af IT-telefoni i min virksomhed?

Ingenting. Alle kan viderestille deres telefonnummer til os, og du beholder dit hovednummer. Vores teknisk avancerede system gør, at din virksomheds løsning kan opbygges nøjagtig, som du ønsker det.

Hvor hurtigt kan vi komme i gang?

Så snart vi har haft en grundig samtale med dig om, hvad vi skal gøre, og hvordan vi skal gøre det. Det er vigtigt, at vi har de nødvendige informationer om din virksomhed og dens kundehåndtering.

Hvor lang tid går der, inden I tager opkaldet?

Vi er hurtige på aftrækkeren som Clint Eastwood i en skudduel. 85 procent af vores opkald tager vi, inden der er sagt dut 3 gange. Det ved vi, fordi vi laver statistik på opringningerne flere gange om dagen.

Lad os aflaste dig med det samme

Professionelt telefonpasning

Kontakt os nu for mere information

Ring (+45) 88 77 47 00 for en uforpligtende dialog om jeres specifikke ønsker. Vi sender også gerne mere information om mulighederne med posten. Edelmann Kontorservice er til at tale med! Klik nedenfor og udfyld formularen og vi kontakter dig hurtigst muligt.
 

Edelmann Kontorservice ApS

 
God kundeoplevelse

Sådan giver du en knaldgod kundeoplevelse

Fordi vi ikke bare er et callcenter, har vi et stort fokus på at skabe relationer gennem røret. Vi deler løbende tips om, hvad der får kundeglæden helt op at ringe – og hvad der gør, at forbindelsen ryger.

   Edelmann er personlige og fleksible
  Vi tør godt at lægge navn til det vi laver
   Vi er et professionelt team, med flere års erfaring
   100 % GDPR compliant
Telereception og telefonpasning kontorservice

Lad os kontakte dig