Forside Om os

Vi giver dig den telefonpasning, din virksomhed fortjener

Det er først en succes, når ingen bemærker, at du har hyret os

Vi kender vores kunder

En kundes første møde med din virksomhed sker ofte via telefonen. Og modtagelsen kan have stor betydning for den videre relation. Derfor kan telefonpasning ikke overlades til tilfældigheder, telefonsvarere eller overfladiske callcentre, hvor mange forskellige personer besvarer virksomhedens opkald. En nærværende, effektiv og informativ oplevelse er afgørende for kunden – og dermed salget.

Hos Edelmann Kontorservice er vi et lille team på dansk jord. Vi sørger altid for, at den, der besvarer dine opkald, er sat godt ind i din virksomheds forhold. Sådan kan vi håndtere dine kunder, så de føler sig ordentligt taget hånd om; som hvis du og dine kollegaer selv havde betjent dem. De får en ensartet oplevelse, hver gang de slår på tråden. For det er den samme røde tråd.

Ved at lade os passe telefonen undgår du udgifter og besvær med fremmede vikarer. Når vi kender din virksomhed, kan du være sikker på, at der ikke sker komplikationer. Du mister ikke ordrer på grund af fejl, uvidenhed og vildledende formuleringer. Dermed får du her en mere kvalificeret service, end nogen vikarservice kan tilbyde.

Helle Edelmann

Mød teamet

Kian
Kian
Marcus fra Edelmann Kontorservice
Marcus
Peter - ansat hos Edelmann Kontorservice
Peter
Peter - ansat hos Edelmann Kontorservice
Johannes
Helle - ejer af Edelmann Kontorservice
Helle
Kian
Marcus
Peter
Johannes
Helle

Hvor skal det kime? Til julefest. Hvor skal det ikke kime? I din travle hverdag.

Vi tilbyder en række specialiserede løsninger, der alle betyder, at du kan fokusere på din kerneforretning og slippe for at tænke på rekruttering, vagtplaner, ferie og sygdomsramt personale. Vi giver dig den fleksibilitet, din virksomhed har brug for, så du og dine kollegaer kan nå til de vigtige møder, samtidig med at kunderne altid kan komme igennem.

Er Edelmann Kontorservice relevant for dig? Hvis kontakten til dine kunder over telefonen er vigtig for din virksomheds ansigt udadtil, så er svaret ja. Markedsføring kan være ligegyldig, hvis ikke virksomhedens positive image også kommer til udtryk i samtalen med den enkelte kunde. Og al branding er spildt, hvis kunden slet ikke kan få fat på dig.

Vores services dækker dine behov, uanset om du har brug for en fuldtidsdækning af din telefonpasning, aflastning på tidspunkter med spidsbelastning eller dækning i kortere perioder. Du kan betale en fast pris, en pris pr. opkald eller en kombination. Og du får mulighed for at holde virksomhedens telefoner åbne i op til 9 timer om dagen.

Edelmann Kontorservice løfter røret og humøret

Vi er specialiseret i håndtering af indgående telefonopkald for mange typer virksomheder i hele Danmark. Alle kald på jeres hovednummer bliver besvaret af en fast stab af erfarne medarbejdere, som sidder i vores hyggelige lokaler på Strandvejen i Hellerup. Edelmann Kontorservice er klar til at glæde dine kunder mandag til fredag fra 8.00 – 17.00. Når vi tager telefoner, får du flere kroner Du har brug for kundeservice fra personale, der går op i detaljer. I klar tale. I at skabe resultater. Vi er sikre på, at vores indsats kan gøre en forskel for dig og din virksomhed. Både personligt og økonomisk. Konverteringsraten på indgående kundehenvendelser er essentiel for dine indtjeningsmuligheder. Vi er med til at øge vores kunders salg, fordi enhver kundehenvendelse bliver behandlet professionelt af vores engagerede og entusiastiske medarbejdere.

Når vi tager telefoner, får du flere kroner

Du har brug for kundeservice fra personale, der går op i detaljer. I klar tale. I at skabe resultater. Vi er sikre på, at vores indsats kan gøre en forskel for dig og din virksomhed. Både personligt og økonomisk. Konverteringsraten på indgående kundehenvendelser er essentiel for dine indtjeningsmuligheder. Vi er med til at øge vores kunders salg, fordi enhver kundehenvendelse bliver behandlet professionelt af vores engagerede og entusiastiske medarbejdere.

Mistet opkald – mistet indtægt

Undersøgelser viser, at kunder, der skriver en e-mail eller besøger en hjemmeside med henblik på køb af et produkt eller en serviceydelse, er mindre seriøse end de kunder, der ringer. Folk, der ringer, er mere motiverede for at lægge deres penge hos dig. Derfor kan det være et stort tab for dig, hvis der er opkald, du ikke får taget. Det sker aldrig med os i baghånden.

En simpel forretningsmodel til gavn for dig

Vi har valgt at koncentrere os om at forfine og udvikle vores service, som alene er telefonpasning. Du vil finde andre firmaer, som spreder deres fokus ud på andre typer opgaver også. Hos Edelmann Kontorservice er vi fuldt dedikerede til vores kerneydelse, fordi vi mener, det giver de bedste betingelser for at assistere din virksomhed optimalt.

Sådan kommer du i gang

Tag en time ud af kalenderen og book et møde med os. Så fortæller vi meget mere om, hvordan vi kan hjælpe dig (og ikke mindst dine kunder!). Vi udarbejder gerne et uforpligtende, konkurrencedygtigt tilbud baseret på din virksomheds individuelle behov og ønsker. Du er også velkommen til at skrive til he@edelmann-kontorservice.dk eller ringe til Helle Edelmann på (+45) 88 77 47 00.

Se alle mulighederne i vores produktbrochure

FAQ – Ofte stillede spørgsmål

Hvilke services tilbyder I min virksomhed?

Vi er som en velopdragen hund. For når du siger ”dæk!”, så dækker vi. Dine behov altså. Uanset hvad de er. Vi klarer lige så meget eller lidt, du har brug for. Og vi gør det på præcis den måde, du vil have.

Hvordan får jeg besked om, hvem der har ringet?

Så snart opkaldet er færdigt, får du besked om, hvem der har ringet. Vi sender en sms eller en e-mail. Det er helt op til dig. Du er også velkommen til selv at ringe til os og få dine beskeder.

Hvad kræver det af IT-telefoni i min virksomhed?

Ingenting. Alle kan viderestille deres telefonnummer til os, og du beholder dit hovednummer. Vores teknisk avancerede system gør, at din virksomheds løsning kan opbygges nøjagtig, som du ønsker det.

Hvor hurtigt kan vi komme i gang?

Så snart vi har haft en grundig samtale med dig om, hvad vi skal gøre, og hvordan vi skal gøre det. Det er vigtigt, at vi har de nødvendige informationer om din virksomhed og dens kundehåndtering.

Hvor lang tid går der, inden I tager opkaldet?

Vi er hurtige på aftrækkeren som Clint Eastwood i en skudduel. 85 procent af vores opkald tager vi, inden der er sagt dut 3 gange. Det ved vi, fordi vi laver statistik på opringningerne flere gange om dagen.

Lad os aflaste dig med det samme

Professionelt telefonpasning

Sådan kommer du i gang

Tag en time ud af kalenderen og book et møde med os. Så fortæller vi meget mere om, hvordan vi kan hjælpe dig (og ikke mindst dine kunder!). Vi udarbejder gerne et uforpligtende, konkurrencedygtigt tilbud baseret på din virksomheds individuelle behov og ønsker. Du er også velkommen til at skrive til he@edelmann-kontorservice.dk eller ringe til Helle Edelmann på (+45) 88 77 47 00.

 

Edelmann Kontorservice ApS

 
God kundeoplevelse

Sådan giver du en knaldgod kundeoplevelse

Fordi vi ikke bare er et callcenter, har vi et stort fokus på at skabe relationer gennem røret. Vi deler løbende tips om, hvad der får kundeglæden helt op at ringe – og hvad der gør, at forbindelsen ryger.

   Edelmann er personlige og fleksible
  Vi tør godt at lægge navn til det vi laver
   Vi er et professionelt team, med flere års erfaring
   100 % GDPR compliant