I disse tider, hvor der er lukket lidt op for dele af samfundet, men hvor der stadig er
Forside Om os
Det er først en succes, når ingen bemærker, at du har hyret os
Vi kender vores kunder
En kundes første møde med din virksomhed sker ofte via telefonen. Og modtagelsen kan have stor betydning for den videre relation. Derfor kan telefonpasning ikke overlades til tilfældigheder, telefonsvarere eller overfladiske callcentre, hvor mange forskellige personer besvarer virksomhedens opkald. En nærværende, effektiv og informativ oplevelse er afgørende for kunden – og dermed salget.
Hos Edelmann Kontorservice er vi et lille team på dansk jord. Vi sørger altid for, at den, der besvarer dine opkald, er sat godt ind i din virksomheds forhold. Sådan kan vi håndtere dine kunder, så de føler sig ordentligt taget hånd om; som hvis du og dine kollegaer selv havde betjent dem. De får en ensartet oplevelse, hver gang de slår på tråden. For det er den samme røde tråd.
Ved at lade os passe telefonen undgår du udgifter og besvær med fremmede vikarer. Når vi kender din virksomhed, kan du være sikker på, at der ikke sker komplikationer. Du mister ikke ordrer på grund af fejl, uvidenhed og vildledende formuleringer. Dermed får du her en mere kvalificeret service, end nogen vikarservice kan tilbyde.
Vi tilbyder en række specialiserede løsninger, der alle betyder, at du kan fokusere på din kerneforretning og slippe for at tænke på rekruttering, vagtplaner, ferie og sygdomsramt personale. Vi giver dig den fleksibilitet, din virksomhed har brug for, så du og dine kollegaer kan nå til de vigtige møder, samtidig med at kunderne altid kan komme igennem.
Er Edelmann Kontorservice relevant for dig? Hvis kontakten til dine kunder over telefonen er vigtig for din virksomheds ansigt udadtil, så er svaret ja. Markedsføring kan være ligegyldig, hvis ikke virksomhedens positive image også kommer til udtryk i samtalen med den enkelte kunde. Og al branding er spildt, hvis kunden slet ikke kan få fat på dig.
Vores services dækker dine behov, uanset om du har brug for en fuldtidsdækning af din telefonpasning, aflastning på tidspunkter med spidsbelastning eller dækning i kortere perioder. Du kan betale en fast pris, en pris pr. opkald eller en kombination. Og du får mulighed for at holde virksomhedens telefoner åbne i op til 9 timer om dagen.
Du har brug for kundeservice fra personale, der går op i detaljer. I klar tale. I at skabe resultater. Vi er sikre på, at vores indsats kan gøre en forskel for dig og din virksomhed. Både personligt og økonomisk. Konverteringsraten på indgående kundehenvendelser er essentiel for dine indtjeningsmuligheder. Vi er med til at øge vores kunders salg, fordi enhver kundehenvendelse bliver behandlet professionelt af vores engagerede og entusiastiske medarbejdere.
Se alle mulighederne i vores produktbrochure
FAQ – Ofte stillede spørgsmål
Hvilke services tilbyder I min virksomhed?
Hvordan får jeg besked om, hvem der har ringet?
Hvad kræver det af IT-telefoni i min virksomhed?
Hvor hurtigt kan vi komme i gang?
Hvor lang tid går der, inden I tager opkaldet?
Lad os aflaste dig med det samme
Sådan kommer du i gang
Tag en time ud af kalenderen og book et møde med os. Så fortæller vi meget mere om, hvordan vi kan hjælpe dig (og ikke mindst dine kunder!). Vi udarbejder gerne et uforpligtende, konkurrencedygtigt tilbud baseret på din virksomheds individuelle behov og ønsker. Du er også velkommen til at skrive til he@edelmann-kontorservice.dk eller ringe til Helle Edelmann på (+45) 88 77 47 00.
Sådan giver du en knaldgod kundeoplevelse
Fordi vi ikke bare er et callcenter, har vi et stort fokus på at skabe relationer gennem røret. Vi deler løbende tips om, hvad der får kundeglæden helt op at ringe – og hvad der gør, at forbindelsen ryger.
I disse tider, hvor der er lukket lidt op for dele af samfundet, men hvor der stadig er
Nu sidder du måske og tænker ”hvad søren er Møllers værdier?!”. Der er ikke tale om Møller, der