I disse tider, hvor der er lukket lidt op for dele af samfundet, men hvor der stadig er
Forside Referencer
Hos Edelmann Kontorservice er du ikke bare et nummer i køen
Vi har et indgående kendskab til alle de virksomheder, vi passer telefonen for. Det er vi nødt til. For vores fornemmeste opgave er at understøtte din forretning på den måde, du har brug for.
Fællesnævneren for vores kunder er, at de ønsker en personlig telefonpasning med nærværende betjening og indsigt i deres forretning. Dét forstår vi at give. Hver gang.
Derfor får vi lov at være virksomhedernes forlængede blækspruttearme i mange år. Men tag det ikke fra os – her giver vi kunderne røret:
“Vi er meget tilfredse med samarbejdet, som vi har med Edelmann Kontorservice. Det er super rart at vide, at vores kunder får en professionel behandling, når de kontakter os. Fem store stjerner fra mig og hele teamet!”
— LAUGE HYBEL, EJER AF ORGANICGROWTH.DK
“Vi har benyttet os af Edelmann Kontorservice i mange år og vi sætter stor pris på samarbejdet. Vi kan varmt anbefale dem.”
— MATHILDE SIERT, OFFICE MANAGER I CLICKLEARN.DK
“Enestående ”teleservice”, der leverer hurtig og præcis håndtering af opkald med en venlig og professionel tilgang. Stærkt anbefalet!”
— HENRIK HANSEN, IT MANAGER, LØGSTRUP
“Vi har samarbejdet med Edelmann Kontorservice i mange år efterhånden, og er meget tilfredse med deres service. Edelmann Kontorservice fanger de opkald som vi ikke selv kan nå – De bedste anbefalinger herfra.”
— TOMMY OVERSØ, FLOTTEGULVE.DK
“En virkelig sød og serviceminded erstatning for en receptionsfunktion – Som ovenikøbet får ros fra mine klienter.”
— PETER STEEN HANSEN, ADVOKAT LEJERETEXPERTEN.DK
“Vi har haft stor glæde af samarbejdet med Edelmann Kontorservice. Vores kunder får altid en professionel og venlig stemme i røret. Vi kan klart anbefale.”
— KEYBALANCE
“Vi har igennem flere år benyttet os af Edelmann kontorservice til at hjælpe med vores telefoner. Det har altid fungeret super godt. En ren fornøjelse, at vide, at der bliver taget pænt imod vores kunder, når vi ikke selv kan tage telefonen. Kun ros herfra.”
— KASPER MAMSEN-JOHANSEN, GLARMESTER LARS JOHANSEN OG SØN A/S
“Edelmann kontorservice er ekstremt pålidelige og proaktive i deres tilgang. De stræber konstant efter at forbedre servicen til Dokument 24 samt vores kunder. Vi kan varmt anbefale dem.”
— JØRGEN KOCH, DOKUMENT24
“Hjælper os i hverdagene med at være sikkerhedsnet i forhold til kald. Meget præcise tilbagemeldinger vi kan bruge i vores dagligdag.”
— MICHAEL, WINEANDBARRELS A/S
“Vi har siden virksomhedens opstart anvendt Edelmann Kontorservice som ekstern reception. Samarbejdet har fungeret upåklageligt og vores kunder og samarbejdspartnere bliver altid mødt med en smilende og servicemindet indstilling. Jeg kan derfor varmt anbefale andre at bruge Edelmann Kontorservice. ”
— CARSTEN BRANDT, CARSTEN BRANDT PERSONALEUDVIKLING
“PRE-JET har de sidste 12 år været serviceret af EDELMANN KONTORSERVICE – Efter at have prøvet flere forskellige lignende aktører igennem mere end 30 år Har vi aldrig opnået en bedre kunde behandling end hos EDELMANN KONTORSERVICE. Vi kan på det varmeste anbefale EDELMANN KONTORSERVICE såfremt man ønsker en personlig og professionel varetagelse af sin kundekreds. Vore kunder udtrykker begejstring over en telefon betjening, der betyder man ikke føler det ikke er en selv – der betjener dem. ”
— PREBEN JENSEN, PRE-JET
“Vi har med stor succes og glæde brugt Edelmann Kontorservice i rigtig mange år. Helt tilbage fra vores første spæde skridt som virksomhed, har vores kunder fået en positiv og professionel behandling, hver gang de har ringet til os.”
— ANDERS DYRE, SITESHOP
“Vi har været kunde hos Edelmann siden deres start – og har altid oplevet imødekommende og god service”
— JESPER MARCUS, SEKTOR
“Vi har igennem mange år brugt Edelmann som back up på vores telefoner. Vi kan varmt anbefale deres hjælp.”
— PIA THENNING, SIF GRUPPEN
Sådan giver du en knaldgod kundeoplevelse
Fordi vi ikke bare er et callcenter, har vi et stort fokus på at skabe relationer gennem røret. Vi deler løbende tips om, hvad der får kundeglæden helt op at ringe – og hvad der gør, at forbindelsen ryger.
I disse tider, hvor der er lukket lidt op for dele af samfundet, men hvor der stadig er
Nu sidder du måske og tænker ”hvad søren er Møllers værdier?!”. Der er ikke tale om Møller, der