Service    Fast reception & omstilling

Fast reception & omstilling

Telefonpasning og screening, som hvis opkaldet blev besvaret i din egen reception

Færre opkald – mere overskud med omstilling

Tænk på al den tid, dine medarbejdere samlet set bruger i røret hver eneste dag.

Overvej de gentagne gange, du bliver afbrudt midt i en opgave, du skal koncentrere dig om.

Den belastning slipper du for ved at overlade tjansen til os med omstilling!

Outsourcer du dine opkald til Edelmann Kontorservice, frigør du tid og overskud til de ting, du kun kan gøre selv. Samtidig opretholder du din virksomheds tilgængelighed for omverdenen.

Vi screener alle opkald. Uønskede kald såsom sælgere bliver sorteret fra efter dine specifikationer, og vi foretager omstilling til den rette persons direkte telefon eller mobilnummer.

Vores medarbejdere sørger for altid at annoncere opkaldet først, så du eller din kollega får mulighed for at afvise samtalen. Vi giver en tydelig beskrivelse af, hvad opkaldet handler om, så du nemt kan tage stilling til, om du vil tage det.

Hvis linjen er optaget, eller der ikke bliver svaret, tager vi naturligvis imod besked, så du får mest ud af vores service. Du får beskeden via e-mail eller sms.

Vores kontorservice er kamæleonservice

Er du i tvivl, om det vil fungere, at et helt andet firma taler med dine kunder? Det forstår vi godt. Men kald os bare Edelmann Kamæleonservice.

For vælger du telefonpasning hos os, vil opkald til din virksomhed blive besvaret i virksomhedens eget navn. Kunden vil opfatte opkaldet, som hvis det blev håndteret i din egen reception.

Før vi begynder at passe telefonen for dig, sætter vi os grundigt ind i din virksomheds opbygning og arbejdsgange. Vi holder et møde med dig, og du udfylder et detaljeret spørgeskema.

Det betyder for eksempel, at vi kender alt til medarbejdernes roller. Også hvem, der er backup for hvem. På den måde ved vi med det samme, hvorhen vi skal videresende en pressehenvendelse eller omdirigere et praktisk spørgsmål.

Vores dybe indsigt i din virksomhed gør også, at vi over for dine kunder kan formidle regler eller anden vigtig information om dine ydelser, procedurer og det område, du arbejder indenfor. Dine medarbejdere behøver altså ikke altid blive involveret i en samtale.

Med Edelmann Kontorservice som din faste reception og omstillingsløsning kan du bruge din dyrebare tid på andre opgaver.

Vi passer din telefoner og emails

FAQ – Ofte stillede spørgsmål

Hvilke services tilbyder I min virksomhed?

Vi er som en velopdragen hund. For når du siger ”dæk!”, så dækker vi. Dine behov altså. Uanset hvad de er. Vi klarer lige så meget eller lidt, du har brug for. Og vi gør det på præcis den måde, du vil have.

Hvordan får jeg besked om, hvem der har ringet?

Så snart opkaldet er færdigt, får du besked om, hvem der har ringet. Vi sender en sms eller en e-mail. Det er helt op til dig. Du er også velkommen til selv at ringe til os og få dine beskeder.

Hvad kræver det af IT-telefoni i min virksomhed?

Ingenting. Alle kan viderestille deres telefonnummer til os, og du beholder dit hovednummer. Vores teknisk avancerede system gør, at din virksomheds løsning kan opbygges nøjagtig, som du ønsker det.

Hvor hurtigt kan vi komme i gang?

Så snart vi har haft en grundig samtale med dig om, hvad vi skal gøre, og hvordan vi skal gøre det. Det er vigtigt, at vi har de nødvendige informationer om din virksomhed og dens kundehåndtering.

Hvor lang tid går der, inden I tager opkaldet?

Vi er hurtige på aftrækkeren som Clint Eastwood i en skudduel. 85 procent af vores opkald tager vi, inden der er sagt dut 3 gange. Det ved vi, fordi vi laver statistik på opringningerne flere gange om dagen.

Lad os aflaste dig med det samme

Professionelt telefonpasning

Kontakt os nu for mere information

Ring (+45) 88 77 47 00 for en uforpligtende dialog om jeres specifikke ønsker. Vi sender også gerne mere information om mulighederne med posten. Edelmann Kontorservice er til at tale med! Klik nedenfor og udfyld formularen og vi kontakter dig hurtigst muligt.
 

Edelmann Kontorservice ApS

 

Sådan giver du en knaldgod kundeoplevelse

Fordi vi ikke bare er et callcenter, har vi et stort fokus på at skabe relationer gennem røret. Vi deler løbende tips om, hvad der får kundeglæden helt op at ringe – og hvad der gør, at forbindelsen ryger.

   Edelmann er personlige og fleksible
  Vi tør godt at lægge navn til det vi laver
   Vi er et professionelt team, med flere års erfaring
   100 % GDPR compliant
Telereception og telefonpasning kontorservice

Lad os kontakte dig