I disse tider, hvor der er lukket lidt op for dele af samfundet, men hvor der stadig er
Service Fast reception & omstilling
Telefonpasning og screening, som hvis opkaldet blev besvaret i din egen reception
Tænker du nogensinde på alt den tid som du og dine medarbejdere bruger på at tale i telefon? Det mener vi, er en værdifuld tid, som I kunne bruge på det arbejde, som I er bedst til. Og nu hvor du er stoppet op for at tænke, så overvej lige alle de gentagne gange, hvor du er blevet afbrudt midt i en opgave, for at tage et opkald – et opkald, som har stjålet din fulde opmærksomhed væk fra dit arbejde. Den tidsbelastning og konstante afbrydelse kan du slippe for ved at overlade tjansen til os – vi er nemlig eksperter i telefonomstilling!
Vi sidder klar i den anden ende af røret til at tage din virksomheds opkald, og sparer dig på den måde for en masse tid, som du nu kan bruge med hænderne dybt begravet i arbejdet. Outsourcer du din firma telefonomstilling til Edelmann Kontorservice, frigør du på den måde en masse tid og overskud til de ting, som kræver din fulde opmærksomhed – helt uden en konstant omstilling til en telefonsamtale. Du opretholder samtidig din virksomheds tilgængelighed for omverdenen, da vi kan tilbyde dig at have firma telefonomstillingen åben i hele ni timer om dagen.
Vi screener selvfølgelig alle opkald og uønskede opkald, såsom sælgere, bliver sorteret fra efter dine nøjagtige præferencer. Vi foretager omstilling af telefonen til den rette persons direkte telefon eller til det mobilnummer som vi er blevet givet af din virksomhed.
Vores medarbejdere sørger altid for, at annoncere opkaldet først, så du eller dine kollegaer får mulighed for at afvise samtalen, såfremt I ikke har tid til at lægge arbejdet fra jer. Vi giver, uanset hvad, en tydelig beskrivelse af, hvad opkaldet handler om, så det for dig er nemt at tage stilling til, om du vil tage opkaldet nu eller vælge at tage imod en besked. Hvis linjen nu skulle være optaget, og der ikke bliver svaret i jeres ende, tager vi nemlig imod beskeder fra jeres kunder. På den måde får du mest ud af vores service, da vi ikke lader vigtige informationer gå tabt i telefonsamtalen med dine kunder. Du får enten beskeden via en e-mail eller på en sms – det bestemmer du helt selv.
Det hele lyder nu egentlig meget godt, men er du i tvivl om, hvordan det vil fungere, at et helt andet firma agerer telefonomstilling til dine kunder? Det forstår vi rigtig godt, men kald os bare Edelmann Kamæleonservice. Vælger du at indgå et samarbejde med os, og lader os stå for omstilling af telefonen, vil vi besvare opkaldene i virksomhedens eget navn. Kunden vil derfor opfatte opkaldet, som hvis det blev håndteret i din egen reception – det er derfor, at vi kalder os for en kamæleonservice.
Før vi begynder at passe telefonen for dig, sætter vi os grundigt ind i din virksomheds opbygning, de daglige arbejdsgange, og vigtigst hvordan du ønsker, at vi står for din kundehåndtering. Vi holder et indledende møde med dig, hvor du udfylder et detaljeret spørgeskema, som hjælper os med at lære dig og din virksomhed at kende. Det betyder for eksempel, at vi kommer til at kende alt til dine medarbejderes roller – også hvem, der er backup for hvem. På den måde ved vi nemlig lige præcis og med det samme, hvorhen vi skal videresende alt fra en pressehenvendelse eller omdirigere et praktisk spørgsmål.
Vores dybe indsigt i din virksomhed gør også, at vi over for dine kunder kan formidle regler eller anden vigtig information om dine ydelser, procedurer og det område, du arbejder inden for. Det betyder, at dine medarbejdere ikke altid behøver at blive involveret i en samtale, hvis vi har den fornødne information til at svare på spørgsmålene eller henvendelserne selv. Med Edelmann Kontorservice som din faste reception og telefonomstilling kan du bruge din dyrebare tid på andre opgaver.
Vi kan både fungere som en hjælpende hånd til den dygtige receptionist, som du i forvejen har siddende, eller i kortere og længere perioder af din arbejdsdag, uge, måned og år. Der er ikke et minimum på, hvordan du må bruge os. Du kan opleve at have perioder i din virksomhed, hvor I er spidsbelastet af mange kundehenvendelser eller ordrer. Der kan vi også træde til og lette dit pres ved at løfte vores rør. Vi er her for at hjælpe alt fra din reception, din kundeservice og din salgsafdeling. Har din virksomhed fx en kampagne i gang, hvor der naturligt vil være tryk på kedlerne, kan vi stille kampagnenummeret til rådighed og blot håndterer henvendelser, som drejer sig om dette.
Skulle der opstå en akut situation i det tidsrum, hvor vi har fat i den anden ende, vil vi altid forsøge at få kontakt til dig, så du kan vurdere, hvad næste skridt skal være. Det vigtigste for dig at vide er, at vi står klar med et minuts varsel. Er der tale om et længerevarende samarbejde vil det kræve en detaljeret samtale med dig, din virksomhed og os, men er der tale om akut opstået behov for hjælp, står vi klar til at hjælpe med telefonomstillingen i din virksomhed.
Ring allerede i dag på +45 88 77 47 00 og lad os tage en uforpligtende samtale om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed. Såfremt du ønsker det tilsender vi også gerne et godt gammeldags brev med mere uddybende information om vores services. Vi lever af at have en telefon ved øret, så du kan være helt rolig – vi er til at tale med.
FAQ – Ofte stillede spørgsmål
Hvilke services tilbyder I min virksomhed?
Hvordan får jeg besked om, hvem der har ringet?
Hvad kræver det af IT-telefoni i min virksomhed?
Hvor hurtigt kan vi komme i gang?
Hvor lang tid går der, inden I tager opkaldet?
Lad os aflaste dig med det samme
Kontakt os nu for mere information
Sådan giver du en knaldgod kundeoplevelse
Fordi vi ikke bare er et callcenter, har vi et stort fokus på at skabe relationer gennem røret. Vi deler løbende tips om, hvad der får kundeglæden helt op at ringe – og hvad der gør, at forbindelsen ryger.
I disse tider, hvor der er lukket lidt op for dele af samfundet, men hvor der stadig er
Nu sidder du måske og tænker ”hvad søren er Møllers værdier?!”. Der er ikke tale om Møller, der