Service    Flex-løsning

Ventetid

I erhvervslivet er din tid vigtig

I disse tider, hvor der er lukket lidt op for dele af samfundet, men hvor der stadig er en del, som går og venter på nyt, kunne det være interessant at tage et kig på, hvad ventetid egentligt er for en størrelse, og hvad den gør ved os? 

Ventetid findes i mange udgaver, alt efter om det er bussen man venter på, en vigtig tilbagemelding fra lægen, eller man er på hold til kundeservice. Vi mennesker i den moderne verden tolererer generelt ikke ventetid særligt godt, og det fører til mange frustrationer. Det er en opbremsning i en travl hverdag, som vi ikke selv er herre over, og det kan være svært at håndtere. 

Vi lever jo i en tid, hvor opdateringerne flyver ind på smartphonen med sekunders mellemrum og selv lyskrydset tæller ned, så vi ved præcis hvornår, vi kan få lov at komme videre. 

Mange vil derfor helt sikkert forbinde ventetid med irritation. Man har et behov, der skal opfyldes, og det skulle helst have været i går. Så er det da også irriterende, at man bliver mødt med den sædvanlige panfløjte-version af et Celine Dion-hit fra 90’erne, mens man får at vide, at man ”nu er nummer 6 i køen”. 

Rent psykologisk kan ventetid faktisk føles som en form for magttab for mange, og det vil man jo helst undgå, når man driver virksomhed. Her skal kunderne og de nye samarbejdspartnere helst føle, at de bliver taget hånd om fra det øjeblik, de har taget beslutningen om at henvende sig til dig.  

Det kan være svært at leve op til i en verden, der som sagt har så meget fart på, og vi kan da helt sikkert alle sammen godt føle, at vi nogle gange er nødt til at dele os i to for at kunne følge med. Ikke mindst nu hvor intet er, som det plejer at være. Man er nødt til at være alle vegne, måske endda for at sikre sig sin virksomheds overlevelse. 

Hvis du kan nikke genkendende til ovenstående, så er det nu, du skal få det fikset! 

Hos Edelmann Kontorservice har vi specialiseret os i at være den samarbejdspartner, der sørger for, at dine kunder får et professionelt og venligt menneske i røret og dermed får det umiddelbare behov for kontakt opfyldt med det samme, sammen med god og kyndig vejledning. 

Hvis du tænker, at det kunne være en god hjælp for dig og din virksomhed, så giv os et ring. 

Vi sidder klar ved telefonen fra mandag til fredag fra kl.8.00-17.00 og er klar til at finde den løsning, der passer godt ind i din hverdag. 

Vent ikke – få det nu fikset ???? 

Del denne artikel

Facebook
LinkedIn

Ingen kommentarer endnu, tilføj din stemme nedenfor!

Tilføj en kommentar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort.

Helle Edelmann

Helle Edelmann er stifter og administrerende direktør hos Edelmann Kontorservice, der siden 2012 har beskæftiget sig med kundeservice inden for telefonpasning, kalenderbooking og sekretærservice. Forinden opstarten af Edelmann Kontorservice sad Helle som direktør i 20 år i en anden virksomhed, og kunne pludselig se en kedelig tendens, hvor servicekonceptet ikke matchede hendes og en del af kundernes forventning? Helle vægter ærlighed og faglig stolthed højt i sin branche, og hun ønsker at investere i kunderne samt yde en personlig service, der skaber et nært samarbejde. Med sit dygtige hold betjener hun store, mellemstore og små virksomheder i hele Danmark fra kontoret i Hellerup.

   Edelmann er personlige og fleksible
  Vi tør godt at lægge navn til det vi laver
   Vi er et professionelt team, med flere års erfaring
   100 % GDPR compliant
Telereception og telefonpasning kontorservice

Lad os kontakte dig