Service    Flex-løsning

Værdisæt til din fordel – Møllers Værdier

Vi er her for at løfte din kundeservice

Nu sidder du måske og tænker ”hvad søren er Møllers værdier?!”. Der er ikke tale om Møller, der drikker øller – nej, det er en anden Møller, vi skal have fat i. Der er selvfølgelig tale om Mærsk Mc-Kinney Møller. De fleste har hørt om ”rettidig omhu”, men der ligger flere værdier end den ene. Vi har implementeret nogle af de værdisæt, Hr. Møller har skabt, for at skabe den absolut bedste virksomhed inden for blandt andet telefonpasning.

Værdisæt til din fordel

En af de værdier, som vi tager meget seriøst her hos Edelmann Kontorservice, er respekt for detaljen. Dette punkt er en naturlig del af grundpillerne for virksomheden. Hvis ikke der er styr på detaljen, vil det resultere i forkerte telefonnumre, fejlleveringer og dårlig service vil springe ud i fuldt flor. Det er selvfølgelig ikke acceptabelt, så derfor tager vi dette punkt meget højtideligt.

Det næste vigtige punkt på listen over værdier er lidt tricky. Det er vigtigt for os ikke at lægge fingre imellem men sige tingene, som de er. Vi går meget op i, at præcise ord kan erstatte lange forklaringer, og derfor gør vi en dyd ud af at være klar i både tekst og tale.

Som nævnt har de fleste hørt om ”rettidig omhu“, og det er selvfølgelig også en del af vores værdier. Vi forsøger altid at tænke fremad og forudse muligheder samt risici.

De sidste to værdier er sund fornuft og respekt for den enkelte, både internt og eksternt. Derudover er det selvfølgelig også essentielt, at man kan stole på vores ord.

”Men hvad har det med mig at gøre?”

Det er vigtigt at huske på, at hver anden dansker har droppet et tiltænkt køb udelukkende på grund af en dårlig serviceoplevelse. Det er tankevækkende, at 9 ud af 10 danskere kunne overveje at skifte virksomhed udelukkende på baggrund af en dårlig kundeoplevelse. Det betyder altså, at vi med de værdisæt, vi har implementeret, ja så sikrer vi dig og din virksomhed en service, der altid er i top.

Hos Edelmann Kontorservice er vi til for kundernes kunder. Det kan vores nuværende kunder skrive under på. Vi skelner ikke mellem store og små virksomheder, det vi blandt andet måler på er tilfredse kundeekspeditioner.

Det er meget at forlange af en telefonsamtale. Men absolut ikke for meget. Hvis du er enig i vores betragtninger, stiller vi gerne vores ekspertise og erfaringer til din disposition.

Ring til os på 88 77 47 00 og få et uforpligtende tilbud.

Del denne artikel

Facebook
LinkedIn

Ingen kommentarer endnu, tilføj din stemme nedenfor!

Tilføj en kommentar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort.

Helle Edelmann

Helle Edelmann er stifter og administrerende direktør hos Edelmann Kontorservice, der siden 2012 har beskæftiget sig med kundeservice inden for telefonpasning, kalenderbooking og sekretærservice. Forinden opstarten af Edelmann Kontorservice sad Helle som direktør i 20 år i en anden virksomhed, og kunne pludselig se en kedelig tendens, hvor servicekonceptet ikke matchede hendes og en del af kundernes forventning? Helle vægter ærlighed og faglig stolthed højt i sin branche, og hun ønsker at investere i kunderne samt yde en personlig service, der skaber et nært samarbejde. Med sit dygtige hold betjener hun store, mellemstore og små virksomheder i hele Danmark fra kontoret i Hellerup.

   Edelmann er personlige og fleksible
  Vi tør godt at lægge navn til det vi laver
   Vi er et professionelt team, med flere års erfaring
   100 % GDPR compliant
Telereception og telefonpasning kontorservice

Lad os kontakte dig