Service    Flex-løsning

Har du overvejet fordelene ved outsourcing?

Få mere tid til din forretning med professionel TeleReception

Flere og flere virksomheder er begyndt at se værdien i at outsource visse områder af deres forretning for at effektivisere forretningsgangen.

Ledende organisationer bruger også outsourcing til at fremskynde ændringer og forbedre forretningsresultater. Fordelen ved at bruge en anden tjenesteudbyder til individuelle enkelttjenester er bl.a., at du får erfarne eksperter til at håndtere specifikke opgaver.

Det gælder f.eks. servicetjenester, som man med stor fordel kan lægge udenfor sin egen virksomhed. Ved at outsource din reception sparer du for det første udgifterne til fastansat personale og sørger samtidigt for, at dine kunder får en venlig og professionel medarbejder i røret, der kan hjælpe din kunde til at få den hjælp og vejledning, han eller hun har brug for.

Edelmann Kontorservice sidder altid klar ved telefonen til at yde dig og dine kunder fremragende service, og du kan med stor fordel outsource din telefonpasning til os.

Kontakt os på 88 77 47 00 eller besøg os på www.edelmann-kontorservice.dk for at læse mere om os.

Kontakt os for at høre mere om de mange spændende muligheder på telefon 88 77 47 00

 

Vi glæder os til at møde dig!

Del denne artikel

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn

Ingen kommentarer endnu, tilføj din stemme nedenfor!

Tilføj en kommentar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort.

   Edelmann er personlige og fleksible
  Vi tør godt at lægge navn til det vi laver
   Vi er et professionelt team, med flere års erfaring
   100 % GDPR compliant
Telereception og telefonpasning kontorservice

Lad os kontakte dig