Service    Flex-løsning

Husker du den menneskelige relation?

TeleSekretær

En opfordring til os alle, både som modtager af opkald og værende den, der ringer ud: husk den menneskelige relation! Vi er ikke maskiner ???? 

Vi responderer langt bedre, når vi imødekommes af venlighed, også selvom samtalen måtte starte med ”Må jeg tale med den ansvarlige for…”. For ja, vi har alle sammen travlt, men vi må alligevel ikke glemme, at vi sidder med et rigtigt menneske i den anden ende. 

I vores virke mødes vi ofte af ”må jeg låne 5 minutter af din tid?”. Og selvom det måske ikke er alle, der lige har 5 minutter at give af, sørger vi altid for, at de opkald vi modtager, mødes med respekt og venlighed uagtet om det er en vigtig kunde eller en annoncesælger, der ringer ind. Det behøver jo ikke tage meget mere end 10 sekunder at sige pænt ”nej tak, ” et oprigtigt ”hav en god dag”, eller at tage imod en fyldestgørende besked.  

Tidligere i dag havde vi faktisk en sælger i røret, der startede med helt opgivende at sige ”Ja, jeg er sælger…” Som om han på forhånd havde opgivet at tale med nogen, der gad høre på ham. Vi gider godt! Det er derfor, vi er her.  

Vores mål er, at alle der kommer igennem hos Edelmann Kontorservice, får en behagelig dialog og – forhåbentligt – tager det med sig videre.  

Måske manden her nu får lidt mere gejst og giver lidt positivt videre til den næste, han ringer op 

Det er også sådan noget der gør, at vi får beskeder tilbage fra vores kunder, der lyder ”hvor er det dejligt, at I passer mine telefoner. Jeg får altid at vide fra mine kunder, at jeg har sådan nogle søde telefonpassere” eller ”God besked! Det gjorde det nemmere at få sparket salget i mål”. 

Som Victor Borge skrev: ”Smilet er den korteste afstand” 

Del denne artikel

Facebook
LinkedIn

Ingen kommentarer endnu, tilføj din stemme nedenfor!

Tilføj en kommentar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort.

Helle Edelmann

Helle Edelmann er stifter og administrerende direktør hos Edelmann Kontorservice, der siden 2012 har beskæftiget sig med kundeservice inden for telefonpasning, kalenderbooking og sekretærservice. Forinden opstarten af Edelmann Kontorservice sad Helle som direktør i 20 år i en anden virksomhed, og kunne pludselig se en kedelig tendens, hvor servicekonceptet ikke matchede hendes og en del af kundernes forventning? Helle vægter ærlighed og faglig stolthed højt i sin branche, og hun ønsker at investere i kunderne samt yde en personlig service, der skaber et nært samarbejde. Med sit dygtige hold betjener hun store, mellemstore og små virksomheder i hele Danmark fra kontoret i Hellerup.

   Edelmann er personlige og fleksible
  Vi tør godt at lægge navn til det vi laver
   Vi er et professionelt team, med flere års erfaring
   100 % GDPR compliant
Telereception og telefonpasning kontorservice

Lad os kontakte dig