Service    Flex-løsning

Effektiv telefonpasning hos Edelmann Kontorservice

Vi gør telefonpasning enkelt

Bevar roen når det hele presser sig på

I en travl hverdag kan det ofte være en udfordring at bevare roen under pres – særligt hvis man har meget kundekontakt. Hos Edelmann Kontorservice forstår vi, grundet vores mange år i branchen, vigtigheden af at hjælpe virksomheder med at tackle stressende situationer og bevare en rolig og professionel fremtoning. Vi tilbyder ikke kun telefonpasning, men vi giver også vores kunder en række værdifulde råd og teknikker til at bevare roen under pres. I dette blogindlæg vil vi gerne dele denne perlerække af gode råd, som forhåbentlig kan hjælpe jeres virksomhed med at bevare roen i en travl hverdag.

Gode råd til at bevare roen under pres 

Take a chill-pill

Det er vigtigt for både krop og sind at tage en pause i ny og næ. Ved at planlægge pauserne som en fast del af arbejdsdagen, vil du opleve, at du får et helt nyt pusterum. Et pusterum, hvor du kan genoplade hjernen og på den måde give den plads til at se løsningen bag alt stressen.

Prioriter dine arbejdsopgaver

Det er helt umuligt at nå alting hele tiden, og det må du ikke forvente af dig selv, at du kan. Derfor er et rigtig godt råd, at du starter dagen med at prioritere dine arbejdsopgaver. Du kan skrive dem ned i en nummereret liste og, som dagen skrider frem, krydse dem af når de er færdiggjort. På den måde kan du langt nemmere overskue og strukturere, det du skal nå uden at være nervøs for, at du fx misser en vigtig deadline. 

Teamwork makes the dreamwork

Der er ingen skam i at bede om hjælp og ofte kan det gøre en verden til forskel, hvis du får en af dine kollegaer til at aflaste noget af din arbejdsbyrde. I et team er det ikke til at vide, hvem der har travlt, og hvem der ikke har, og lige netop derfor er der ikke skam i at spørge. Man er altså ikke en dårlig kollega, hvis man beder om hjælp – tværtimod!

Byd teknologien velkommen ved skrivebordet

Der findes et utal af smarte teknologiske værktøjer, som kan hjælpe dig med at effektivisere dine arbejdsprocesser. Tag dem derfor i brug og gør hverdagen lidt nemmere – det er ikke snyd. Og hvis du ikke kender til de mange værktøjer, så bed din kollega eller nærmeste leder om at vise dig det. Det kunne fx være et punkt på dagsordenen til næste afdelingsmøde.

Søg støtte hos dine kollegaer

Som vi tidligere nævnte, er der ingen skam i at spørge om hjælp. Del derfor dine udfordringer med dine kolleger. Gør det fx i frokostpausen, når snakken går. De har det helt sikkert lige som dig, og det vil give dig en bedre følelse at vide, at du ikke er den eneste, der slås lidt med at bevare roen i pressede situationer!

Lad os tage os af jeres telefonpasning

Et sidste råd med på vejen er at lade os stå for jeres telefonpasning. Når telefonen ringer konstant, kan det være svært at håndtere alle opkaldene samtidig med, at der skal udføres andre vigtige opgaver. Vores professionelle team hos Edelmann Kontorservice kan tage sig af telefonpasningen for din virksomhed. Vi sikrer, at alle opkald besvares med en venlig og professionel attitude, hvilket frigør dig og dit team til at fokusere på andre essentielle opgaver. Hos Edelmann Kontorservice ønsker vi at hjælpe din virksomhed med at bevare roen under pres. Ring til os i dag og lad os tage en uforpligtende snak om, hvordan vi kan hjælpe jer.

Del denne artikel

Facebook
LinkedIn

Ingen kommentarer endnu, tilføj din stemme nedenfor!

Tilføj en kommentar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort.

Helle - ejer af Edelmann Kontorservice

Helle Edelmann

Helle Edelmann er stifter og administrerende direktør hos Edelmann Kontorservice, der siden 2012 har beskæftiget sig med kundeservice inden for telefonpasning, kalenderbooking og sekretærservice. Forinden opstarten af Edelmann Kontorservice sad Helle som direktør i 20 år i en anden virksomhed, og kunne pludselig se en kedelig tendens, hvor servicekonceptet ikke matchede hendes og en del af kundernes forventning? Helle vægter ærlighed og faglig stolthed højt i sin branche, og hun ønsker at investere i kunderne samt yde en personlig service, der skaber et nært samarbejde. Med sit dygtige hold betjener hun store, mellemstore og små virksomheder i hele Danmark fra kontoret i Hellerup.

   Edelmann er personlige og fleksible
  Vi tør godt at lægge navn til det vi laver
   Vi er et professionelt team, med flere års erfaring
   100 % GDPR compliant
Telereception og telefonpasning kontorservice

Lad os kontakte dig