Service    Flex-løsning

Endnu en vigtig ting, når du outsourcer…

Direktør hos Edelmann Kontorservice

Når du står og skal bruge et kundecenter til din virksomhed, kan det være svært at vælge den rigtige samarbejdspartner. En måde at gøre det rette valg lettere er at tage ud og besøge din potentielle partner. 

Men hvad bør man så egentlig være på udkig efter? Hvad er den bedste indikator på hvorvidt den afdeling, du i bund og grund tilkøber, kommer til at spille godt sammen med din nuværende virksomhed?  

Fokus på overensstemmelse mellem jeres værdisæt

Ledelsen spiller nok den største rolle. Hvis lederen for outsourcing-virksomheden har et værdisæt, du som leder selv kan relatere til, ja, så er I allerede godt på vej. Du kan for eksempel besøge virksomheden og se hvordan de ansatte bliver behandlet og hvordan dialogen foregår. Se hvilke hjælpemidler de umiddelbart har til rådighed til at løse deres daglige opgaver, samt det udstyr og de forhold der er til for at sikre deres trivsel. Det er vigtigt, at du ser de ansatte i virksomheden som dine ansatte, og hvis lederen behandler dem ligesom du selv ville, så er det et godt tegn på overensstemmelse mellem jeres værdisæt. 

Hos Edelmann Kontorservice er kunden altid i centrum

Du er selvfølgelig altid velkommen her hos Edelmann Kontorservice, og hvis du gerne vil vide lidt mere om mig som leder og de værdier jeg vægter højt, så læs med her. 

Du ved måske allerede at jeg startede virksomheden, fordi jeg savnede et element af kvalitet og service. Mange steder handlede det om virksomhedens bedste og ikke kundens bedste, og med den filosofi kan man altså ikke levere det høje serviceniveau, vi i dag er kendt for. Vi sætter altid kunden først. 

En af de måder det kan mærkes på, er at jeg lægger stor vægt på, at vi hos os engagerer os personligt i vores kunder. Det personlige kendskab gør, at vi integrerer os nemt i din virksomhed. Vi svarer telefonen som I foretrækker det og ved hvor opkaldet skal hen, selvom dem som ringer ind måske ikke selv er klar over det ????  

Drag fordel af vores store fleksibilitet og tilpasningsevne

Vi taler med jer løbende, så vi er klar over hvis en af dine medarbejdere er ude af kontoret og hvilken af dine kollegaer, der så er klar til at hjælpe, hvis nogen henvender sig. Du kan altid henvende dig via enten telefon eller mail, hvis der er noget du vil have ændret eller har noget information, du føler vil kunne hjælpe os med at gøre et endnu bedre arbejde. Vi er fleksible og altid klar til at tilpasse os. 

Mine dygtige ansatte og jeg sætter altid kunden først, og med vores store knowhow og kompetenceniveau leverer vi en professionel og personlig service, så du kan fokusere på din kerneforretning. 

Ring gerne for en rundvisning og et uforpligtende møde på 88774700 eller tage et kig på www.edelmann-kontorservice.dk for mere information.  

Del denne artikel

Facebook
LinkedIn

Ingen kommentarer endnu, tilføj din stemme nedenfor!

Tilføj en kommentar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort.

Helle - ejer af Edelmann Kontorservice

Helle Edelmann

Helle Edelmann er stifter og administrerende direktør hos Edelmann Kontorservice, der siden 2012 har beskæftiget sig med kundeservice inden for telefonpasning, kalenderbooking og sekretærservice. Forinden opstarten af Edelmann Kontorservice sad Helle som direktør i 20 år i en anden virksomhed, og kunne pludselig se en kedelig tendens, hvor servicekonceptet ikke matchede hendes og en del af kundernes forventning? Helle vægter ærlighed og faglig stolthed højt i sin branche, og hun ønsker at investere i kunderne samt yde en personlig service, der skaber et nært samarbejde. Med sit dygtige hold betjener hun store, mellemstore og små virksomheder i hele Danmark fra kontoret i Hellerup.

   Edelmann er personlige og fleksible
  Vi tør godt at lægge navn til det vi laver
   Vi er et professionelt team, med flere års erfaring
   100 % GDPR compliant
Telereception og telefonpasning kontorservice

Lad os kontakte dig