Service    Flex-løsning

Lev dit bedste arbejdsliv med Edelmann Kontorservice

Helle Edelmann - professionelt telereception

Hvad er et godt arbejdsliv?

Et godt arbejdsliv er et arbejdsliv, hvor man føler sig tilfreds og engageret i sit arbejde, og hvor arbejdet giver en mening og følelse af opfyldelse. Der er ikke nogen universel definition på, hvad der udgør et godt arbejdsliv, da det afhænger af individuelle præferencer, værdier samt arbejdsplads, man er på. Hos Edelmann Kontorservice hjælper vi både store og små kunder med at skabe et arbejdsliv i balance. Det gør vi ved at være deres faste telefonpasning, hvor vi sørger for at alle henvendelser fra nye og gamle kunder ikke går tabt. Det frigiver noget tid, hvor virksomheden kan udføre deres kerneopgave – en tid som skaber det gode arbejdsliv. Som sagt er det meget individuelt, hvad man betragter som en et sundt arbejdsliv, men vi har alligevel forsøgt os med nogle faktorer, der spiller ind. Om ikke andet er det nogle faktorer, som I kan vende på det næste personalemøde.

Hvordan skaber man det gode arbejdsliv? 

1: En rimelig balance mellem arbejdsliv og privatliv

Det er vigtigt at have tid til at slappe af og genoplade uden for arbejdstiden. Vi bruger rigtig mange af vores vågne timer på at gå på arbejde, og derfor er det ekstra vigtigt, at man husker at holde fri når man har fri.

2: Det meningsfulde arbejdsliv skabes med personlig og faglig udvikling: 

Personlig og faglig udvikling kan være meget individuel. Det kan bl.a. være gennem træning, uddannelse eller andre former for karriereudvikling. Som leder er det rigtig vigtigt, at man stiller disse muligheder til rådighed for sine medarbejdere i søgen efter det meningsfulde arbejdsliv. 

3: En god arbejdskultur skaber et sundt arbejdsliv 

En positiv arbejdskultur med et godt arbejdsmiljø, god kommunikation og respektfuld adfærd kan bidrage til en positiv arbejdsoplevelse. Det gør, at dine medarbejdere trives på arbejdspladsen og er med til at skabe et sundt arbejdsliv. 

4: Lev dit bedste arbejdsliv med sociale arrangementer 

Der findes ikke noget bedre, end at føle sig som en del af et fællesskab, og det gør sig også gældende på arbejdspladsen. Sørg derfor for at I som arbejdsplads faciliterer sociale arrangementer, hvor I kan lære hinanden at kende uden for den knirkende kontorstol. 

5: Det gode arbejdsliv kommer med god ledelse

En god leder kan motivere og støtte medarbejdere, og sikre at de er klar over deres roller og ansvar i organisationen. Det mindsker følelsen af uoverskuelighed, stress, utilstrækkelighed og alt det, der nu hører i denne kedelige kasse af følelser. En god leder sætter rammerne for det gode arbejdsliv.

6: Et sundt arbejdsliv indeholder belønning og anerkendelse   

En passende kultur for både belønning og anerkendelse af medarbejdernes præstationer kan bidrage til tilfredshed på arbejdspladsen. Det gør, at medarbejdere føler sig set, hørt og værdsat. 

Disse faktorer kan variere afhængigt af branchen og jobbet, og det er vigtigt at overveje dine personlige værdier og behov, når du vurderer, om du har et godt arbejdsliv. 

Find frem til det meningsfulde arbejdsliv med Edelmann Kontorservice

Hos Edelmann Kontorservice er vi eksperter i at hjælpe store og små virksomheder med deres telefonpasning, så de bl.a. bedre kan skabe balance mellem arbejdsliv og privatliv. Vi gør det på daglig basis, og vi har plads til mange flere. Har du lyst til at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig med at skabe balance mellem arbejdsliv og privatliv, så kontakt os allerede i dag. Du kan skrive en mail på besked@edelmann-kontorservice.dk, ringe på 88 77 47 00 eller udfylde denne kontaktformular – så står vi klar til at tage en uforpligtende snak om det gode arbejdsliv.

Del denne artikel

Facebook
LinkedIn

Ingen kommentarer endnu, tilføj din stemme nedenfor!

Tilføj en kommentar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort.

Helle - ejer af Edelmann Kontorservice

Helle Edelmann

Helle Edelmann er stifter og administrerende direktør hos Edelmann Kontorservice, der siden 2012 har beskæftiget sig med kundeservice inden for telefonpasning, kalenderbooking og sekretærservice. Forinden opstarten af Edelmann Kontorservice sad Helle som direktør i 20 år i en anden virksomhed, og kunne pludselig se en kedelig tendens, hvor servicekonceptet ikke matchede hendes og en del af kundernes forventning? Helle vægter ærlighed og faglig stolthed højt i sin branche, og hun ønsker at investere i kunderne samt yde en personlig service, der skaber et nært samarbejde. Med sit dygtige hold betjener hun store, mellemstore og små virksomheder i hele Danmark fra kontoret i Hellerup.

   Edelmann er personlige og fleksible
  Vi tør godt at lægge navn til det vi laver
   Vi er et professionelt team, med flere års erfaring
   100 % GDPR compliant
Telereception og telefonpasning kontorservice

Lad os kontakte dig