Mange virksomheder begår den fejl at tænke, at kundeservice kun hører til i selve salgsøjeblikket. Dette er dog en alt for kortsigtet tilgang og en tabt mulighed for at skabe en loyal kunde. Hvis man under hele forløbet formår at tilbyde ekstra service og viden, skaber man et stærkt og tillidsfuldt forhold til sin kunde. Her kommer vi i Edelmann ind.
Vi besvarer telefonhenvendelser på jeres vegne – professionelt og effektivt
Vælger du telefonpasning hos os, vil opkald til din virksomhed besvares i virksomhedens eget navn. Før vi påbegynder telefonpasning for dig, sætter vi os grundigt ind i din virksomheds behov, og kunden vil derfor opleve at opkaldet bliver besvaret, som var det din egen reception. Det er god service.
En tilfreds kunde vender tilbage og tilfører ofte mere vækst i form af positive mundtlige anbefalinger. I sidste ende vil den gennemgående kundeservice resulterer i tilførslen af nye kunder med mindre indsats fra din side.
Læs mere om god kundeservice via linket.