Længe før sociale medier og reklamer var der ”fra mund-til-mund,” eller populært kaldet; Word-Of-Mouth (WOM). Altså kunsten at høre om noget fra andre.
I dag forlader vi os meget på sociale medier og reklamer generelt, men vi bør huske på, at de gamle metoder faktisk ikke er så tossede endda. Flere undersøgelser viser faktisk, at langt de fleste mennesker tror mere på mund-til-mund anbefalinger fra venner end via reklamer. Vi køber hellere et produkt, der er blevet os anbefalet, fremfor fra et sted vi ikke har hørt om før.
Det er vigtigt at huske på, at kunder der kommer med feedback, er langt bedre end dem, der ikke siger noget overhovedet. Her får man mulighed for at brillere med sin gode service og sine produkter, hvorimod kunden der tier, nok i virkeligheden ender med at vælge en anden leverandør fremover.
Sådan får du gode mund til mund anbefalinger
Den helt ligetil løsning til hvordan man får de gode word-of-mouth anbefalinger, er at:
1) Gøre det lille ekstra og sørge for at skabe positive kundeoplevelser
2) Være åben overfor feedback
3) Møde forventningerne om god service, imødekommende personale og altid sørge for, at hjælpen er nær
Hos Edelmann Kontorservice sidder vi altid klar med den gode service. Vores professionelle personale er klar ved telefonerne netop for at yde den ekstra gode service. Vi er tilgængelige alle hverdage mellem kl. 8 og 17 og er specialiseret i håndtering af indgående telefonopkald for mange typer virksomheder i Danmark.
Ring gerne for et uforpligtende tilbud, så kan vi fortælle mere om hvad vi kan gøre for dig og dine kunder. Der er også mulighed for at læse mere om os på vores hjemmeside på www.edelmann-kontorservice.dk.
Vi ser frem til at høre fra dig!