This is an announcement, you can change it or turn it off from the theme options page.
Close

Outsourcing af service – på den rigtige måde

Outsourcing af service – på den rigtige måde

At outsource en del af din virksomhed kan være en stor beslutning. At outsource hjælper din virksomhed med at forblive konkurrencedygtig, vækstorienteret og fokuseret på dens primære funktion. Men det er en beslutning, der kræver omtanke. Forholdet mellem din virksomhed og virksomheden du outsourcer til, kræver opmærksomhed, tillid og fortsat kommunikation for at fungere. Når det kommer til kundeservice, er det blot endnu vigtigere med et godt forhold til den virksomhed du vælger at outsource til, da vi bliver en del af din kundeoplevelse og din virksomheds ansigt udadtil.  

Vækst, fart og omkostningsbesparelser lyder alt sammen meget attraktivt, men hvad ønsker din virksomhed konkret at få ud af samarbejdet? Hvilket serviceniveau ønsker I at levere? Vi finder sammen med dig ud af hvad din virksomhed har behov for og hvordan vi bedst kan opfylde de behov, så vi har et fælles mål og klare forventninger. 

Desuden er det vigtigt for samarbejdets funktionalitet, at virksomheden du outsourcer til, får den viden vi har brug for. Samtidig definerer vi sammen processen for vidensdeling, så vi bedre kan varetage jeres interesser. Vi tilbyder for eksempel en service, hvor vi sikrer at kalenderen for dine medarbejdere altid er opdateret hos os, så vi stiller korrekt om i tilfælde af fravær eller eventuelle personaleændringer. 

For at sikre, at vores fælles forventninger mødes, er det vigtigt med klar kommunikation mellem os. Vi sørger for at følge op på de opdateringer i kommunikerer videre til os, og sørger for at stille de spørgsmål, vi ikke har svaret på selv. 

Vi gør selvfølgelig meget mere end dette, og i den næste lille artikel kan du læse mere om vigtigheden af det personlige kendskab. 

0 Responses

No comments so far.

Leave a Comment

What's on your mind? Fill out the form below to let us know.