This is an announcement, you can change it or turn it off from the theme options page.
Close

Bekvemmelighed og kundeservice

Bekvemmelighed og kundeservice

I den sidste artikel vi uploadede, talte vi om kundeservice og hvordan udviklingen gennem tiden har været. I denne omgang vil vi benytte lejligheden til at tale lidt om en af de ting der altid har været det samme og ikke kommer til at ændre sig foreløbigt. 

Når en kunde står med et problem, så vil de have det løst hurtigt. 

Det fremstår umiddelbart åbenlyst, men forventningerne har aldrig været højere end de er i dag. Kunder sammenligner ikke længere dig med dine direkte konkurrenter, men derimod sammenlignes du med deres bedste oplevelser, som kunde generelt.  

For at give et eksempel, og kaste et blik tilbage på historien, kan vi undersøge hvorfor 7-eleven blev så succesfulde, som de er i dag. De var hverken de første eller de største dengang i 1920’erne, da de åbnede. De forstod til gengæld kundens behov og var derfor de første til at være åbne 24 timer i døgnet, sælge benzin og have hæveautomater tilknyttet butikken. Kunderne følte, det var bekvemt, butikken øgede deres generelle trafik og mersalg, og har i dag over 60.000 filialer verden over. 

Så når en kunde kontakter dig, står du stærkt, hvis du kan gøre det bekvemt og behageligt for dem.  

Her er vi klar til at hjælpe dig! Vi håndterer telefoniske henvendelser personligt, professionelt og med forståelse for din forretning. Vi agerer som en del af din virksomhed og behandler kunden med respekt, omhu og et glimt i øjet. Du mister ikke en vigtig henvendelse, fordi du er optaget, og din kunde får et menneske i røret, som både kan informere og sørge for, den rette person vender retur. Således oplever kunden ikke at ringe forgæves og føler, at der bliver taget hånd om dem med et smil på læben.  

Bekvemt for alle! 

Hvis du også vil gøre tilværelsen mere bekvem, er du velkommen til at kontakte os på 88 77 47 00 eller tage et kig på www.edelmann-kontorservice.dk for mere information.  

0 Responses

No comments so far.

Leave a Comment

What's on your mind? Fill out the form below to let us know.