Tid er blevet så utroligt værdifuldt for os alle, fordi teknologien og samfundet tillader os at være selektive med hvordan vi fordeler den. Du har garanteret selv oplevet det. En sætning som ”et øjeblik” eller ”to sekunder” kan få enhver til at trække vejret tungt, for ventetid er ikke med i dagens planlægning. Det forstyrrer.
Og hvad betyder det så for dig som forretningsdrivende?
Jo, det betyder at dine kunder forventer mere af dig end nogensinde før. Det betyder, at kunderne reagerer langt mere på ventetid end nogensinde før. For mange er ventetid simpelthen det værste, du kan udsætte dem.
Travlhed er selvfølgelig et udtryk for, at det går godt for din virksomhed og for dig er det positivt, men det kan være svært at få den gode service med i travlheden. Derfor er det enormt vigtigt at få fjernet så meget ventetid som muligt. Det er også vigtigt at huske på, at ventetid for kunden også er tænketid – her kan kunden nå at overveje, om du nu er den rigtige. Det er simpelthen unødig støj i købsbeslutningen hos kunden.
Hos Edelmann Kontorservice mener vi, at du skal passe godt på din tid og bruge den dér, hvor du får mest ud af den. Vi vil gerne hjælpe dig med at få mere tid og samtidigt sørge for at dine kunder ikke hænger i telefonen. Sammen med dig identificerer vi de indsatsområder der sikrer, at din virksomhed får tilført præcis de kompetencer og ydelser, I har brug for.
Hos os får du professionel og personlig telefonpasning. Det er vores måde at hjælpe dig og din virksomhed gennem den nye tidsalder, og de udfordringer den giver dig.