De fleste af os har haft en mindre heldig kundeserviceoplevelse. Vi har selvfølgelig også alle sammen haft gode, men det er desværre oftest dem, hvor vi ikke fik den rigtigt gode service der nævnes, når vi fortæller videre til bekendte eller anmelder firmaer. Vi glemmer simpelthen de gode… Og hvorfor? Fordi det er en selvfølge! Alle kundeservice-oplevelser skal være gode.
Vigtigheden ved at skabe fremragende kundeoplevelser
Når vi anmelder på Trustpilot, TripAdvisor eller noget helt tredje, er det faktisk kun 1 ud af 10 oplevelser, der ikke er værd at vende tilbage til. De 9 andre var enten udmærkede eller fremragende. Men den ene uheldige oplevelse vil desværre tit være den, man husker at fortælle folk om. Derfor er det er så utroligt vigtigt altid at sørge for, at alle kunders oplevelser er intet mindre end fremragende.
Vi brænder for den gode service
Hos Edelmann Kontorservice bestræber vi os i allerhøjeste grad på, at hver eneste person vi får i røret, får en god oplevelse. Uanset om det er en regnvejrsdag eller humøret svigter, så håndterer vi samtalen hjælpsomt og venligt. Det er ligesom når kasseekspedienten siger: God weekend. Det er sådan en lille gestus, der gør at man sender sin kunde afsted med en venlig oplevelse. Det gør vi!
Samtidig ved vi også, at hvis man har haft en dårlig kundeserviceoplevelse, så kan det rettes op på ved at tage sig af det professionelt og med imødekommenhed. Det koster intet andet end lidt ekstra tid.
Hos Edelmann Kontorservice vil vi hver dag gøre vores bedste for at levere en fremragende service og tage imod dine kunder, som var de vores egne; professionelt og venligt. Vores mål er, at både du og dine kunder får denne her ”God weekend ”-oplevelse,” når røret er lagt på. Du kan benytte dig af vores tilbud om telefonpasning, hvis du ønsker hjælp til kundeservicen i din virksomhed.
Vi er et lille men specialiseret team, der gør en stor dyd ud af at sætte os ind i lige præcis din virksomhed og dine behov. Det betyder nemlig, at vi kan yde den absolut bedste kundeserviceoplevelse – hver gang.
Det koster ikke noget at levere god kundeservice, kun en venlig og forstående stemme.