Forside Artikler

Artikler

Læs med og lær, hvordan du optimerer din kommunikation og kundeservice

Vores kunder er tilfredse

Hvad er god kundeservice?

Man siger, at efterspillet er lige så vigtigt som forspillet, og det gælder også, når du skal varetage din virksomheds kundehåndtering. Alle kunder skal have

Læs mere
I erhvervslivet er din tid vigtig

Ventetid

I disse tider, hvor der er lukket lidt op for dele af samfundet, men hvor der stadig er en del, som går og venter på nyt,

Læs mere
Telefonpasning Covid19

Lad os løfte sammen

Grundet Coronavirus er der sket en masse ændringer i dagligdagen for mange af os, og der er nogle som oplever udfordringer med at kunne følge

Læs mere
Vi forstår din virksomhed

Opfindsomhed er vejen frem

Vi står i øjeblikket i en usikker tid grundet Coronavirussens udbrud her i landet. Vi kan alle mærke en påvirkning i vores hverdag, både hjemme

Læs mere
Vi er telefonservice

Bekvemmelighed og kundeservice

I den sidste artikel vi uploadede, talte vi om kundeservice og hvordan udviklingen gennem tiden har været. I denne omgang vil vi benytte lejligheden til

Læs mere
Vi passer dine telefoner

Kundeservice gennem tiden

Kundeservice har altid eksisteret på et vist plan, men med digitalisering af service generelt, er der sket en rivende udvikling i hvordan kundeservice ydes i

Læs mere
Giv dig selv en gave i år - telefonpasning

Julemandens kundeservice

Så er det endelig blevet december, og julen nærmer sig. En højtid med masser af glæde, men også med travlhed, hvor det netop er ekstra

Læs mere

Sådan giver du en knaldgod kundeoplevelse

Fordi vi ikke bare er et callcenter, har vi et stort fokus på at skabe relationer gennem røret.

Vi deler løbende tips om, hvad der får kundeglæden helt op at ringe – og hvad der gør, at forbindelsen ryger.

   Edelmann er personlige og fleksible
  Vi tør godt at lægge navn til det vi laver
   Vi er et professionelt team, med flere års erfaring
   100 % GDPR compliant
Telereception og telefonpasning kontorservice

Lad os kontakte dig