Forside Artikler

Artikler

Læs med og lær, hvordan du optimerer din kommunikation og kundeservice

Hvad skal du overveje når du outsourcer din pasning af telefon?

Problem eller mulighed?

Har du egentlig overvejet, at når en kunde ringe ind med et problem, er det i virkeligheden en fantastisk mulighed for dig, for at skabe

Læs mere
Vi gør telefonpasning enkelt

Du er vigtig for os

To af grundelementerne her hos Edelmann Kontorservice er, at tror vi på personlig service og de gamle dyder. Der er ikke noget nyt i, at

Læs mere
Outsourcing af televagt

Succesfuld outsourcing

Når først man beslutter sig for at outsource, følger naturligvis en række forventninger og krav til, at beslutningen skal blive en mindst – og gerne

Læs mere
Kontorservice og telesekretær

Ord vi elsker!

… og sætninger vi virkeligt gerne ville være foruden. Vi kender alle situationen: du ringer til en leverandør og efter et par minutter er du

Læs mere
Kundefokus - Edelmann

Kunden i fokus!

Hos Edelmann Kontorservice driver vi en kundecentreret virksomhed, hvor vores kunder mærker, at det er dem, der er i fokus. At være ”Customer Centric,” som

Læs mere

Sådan giver du en knaldgod kundeoplevelse

Fordi vi ikke bare er et callcenter, har vi et stort fokus på at skabe relationer gennem røret.

Vi deler løbende tips om, hvad der får kundeglæden helt op at ringe – og hvad der gør, at forbindelsen ryger.

   Edelmann er personlige og fleksible
  Vi tør godt at lægge navn til det vi laver
   Vi er et professionelt team, med flere års erfaring
   100 % GDPR compliant
Telereception og telefonpasning kontorservice

Lad os kontakte dig