
Problem eller mulighed?
Har du egentlig overvejet, at når en kunde ringe ind med et problem, er det i virkeligheden en fantastisk mulighed for dig, for at skabe
Læs med og lær, hvordan du optimerer din kommunikation og kundeservice
Har du egentlig overvejet, at når en kunde ringe ind med et problem, er det i virkeligheden en fantastisk mulighed for dig, for at skabe
Har du en kunde, der står og ringer på, kan vi sagtens hjælpe med at tage imod opkaldet og ringe den medarbejder op, der efterspørges.
En opfordring til os alle, både som modtager af opkald og værende den, der ringer ud: husk den menneskelige relation! Vi er ikke maskiner ???? Vi responderer
To af grundelementerne her hos Edelmann Kontorservice er, at tror vi på personlig service og de gamle dyder. Der er ikke noget nyt i, at
Når først man beslutter sig for at outsource, følger naturligvis en række forventninger og krav til, at beslutningen skal blive en mindst – og gerne
… og sætninger vi virkeligt gerne ville være foruden. Vi kender alle situationen: du ringer til en leverandør og efter et par minutter er du
Længe før sociale medier og reklamer var der ”fra mund-til-mund,” eller populært kaldet; Word-Of-Mouth (WOM). Altså kunsten at høre om noget fra andre. I dag
Hos Edelmann Kontorservice driver vi en kundecentreret virksomhed, hvor vores kunder mærker, at det er dem, der er i fokus. At være ”Customer Centric,” som
En af hovedingredienserne i vores gode service her hos Edelmann Kontorservice er, at alle i virksomheden ved, hvem vores kunder er, og hvad de laver.
Kommunikation er et af grundelementerne i god service – man kan næsten ikke kommunikere for meget med sine kunder. Det er via kommunikationen vi danner
Flere og flere virksomheder er begyndt at se værdien i at outsource visse områder af deres forretning for at effektivisere forretningsgangen. Ledende organisationer bruger også
Telefoni er livsnerven i enhver virksomhed. Både når det kommer til salg, produktion og support er det vigtigt, at denne del af set-up ’et fungerer.
Sådan giver du en knaldgod kundeoplevelse
Fordi vi ikke bare er et callcenter, har vi et stort fokus på at skabe relationer gennem røret.
Vi deler løbende tips om, hvad der får kundeglæden helt op at ringe – og hvad der gør, at forbindelsen ryger.
I disse tider, hvor der er lukket lidt op for dele af samfundet, men hvor der stadig er
Nu sidder du måske og tænker ”hvad søren er Møllers værdier?!”. Der er ikke tale om Møller, der