Forside Artikler

Artikler

Læs med og lær, hvordan du optimerer din kommunikation og kundeservice

Giv dig selv en gave i år - telefonpasning

Julemandens kundeservice

Så er det endelig blevet december, og julen nærmer sig. En højtid med masser af glæde, men også med travlhed, hvor det netop er ekstra

Læs mere
Vi gør telefonpasning enkelt

Du er vigtig for os

To af grundelementerne her hos Edelmann Kontorservice er, at tror vi på personlig service og de gamle dyder. Der er ikke noget nyt i, at

Læs mere
Personlig kontorassistent

Mund til mund-metoden virker stadig!

Længe før sociale medier og reklamer var der ”fra mund-til-mund,” eller populært kaldet; Word-Of-Mouth (WOM). Altså kunsten at høre om noget fra andre. I dag

Læs mere
Kundefokus - Edelmann

Kunden i fokus!

Hos Edelmann Kontorservice driver vi en kundecentreret virksomhed, hvor vores kunder mærker, at det er dem, der er i fokus. At være ”Customer Centric,” som

Læs mere
Tanker om professionel kundeservice

Tanker om kundeserviceoplevelser

De fleste af os har haft en mindre heldig kundeserviceoplevelse. Vi har selvfølgelig også alle sammen haft gode, men det er desværre oftest dem, hvor

Læs mere

Sådan giver du en knaldgod kundeoplevelse

Fordi vi ikke bare er et callcenter, har vi et stort fokus på at skabe relationer gennem røret.

Vi deler løbende tips om, hvad der får kundeglæden helt op at ringe – og hvad der gør, at forbindelsen ryger.

   Edelmann er personlige og fleksible
  Vi tør godt at lægge navn til det vi laver
   Vi er et professionelt team, med flere års erfaring
   100 % GDPR compliant
Telereception og telefonpasning kontorservice

Lad os kontakte dig