
Når outsourcing af kundeservice skal være en succesoplevelse
Lad os sammen lave tillid med hinanden Vi baserer en stor del af vores omgang med hinanden på den underliggende betydning af ordet ’tillid’. Det
Forside Artikler
Læs med og lær, hvordan du optimerer din kommunikation og kundeservice
Lad os sammen lave tillid med hinanden Vi baserer en stor del af vores omgang med hinanden på den underliggende betydning af ordet ’tillid’. Det
Den meningsfulde tilværelse Ringer der en klokke, hvis vi siger navnet Morten Albæk? Klokken ringer nok højest, hvis vi fortæller dig, at han i en
Grundet Coronavirus er der sket en masse ændringer i dagligdagen for mange af os, og der er nogle som oplever udfordringer med at kunne følge
Vi står i øjeblikket i en usikker tid grundet Coronavirussens udbrud her i landet. Vi kan alle mærke en påvirkning i vores hverdag, både hjemme
Ja, som du nok har lagt mærke til, står vi i en situation, hvor hverdagen og arbejdsgangen er ændret for rigtigt mange af os danskere.
Når du står og skal bruge et kundecenter til din virksomhed, kan det være svært at vælge den rigtige samarbejdspartner. En måde at gøre det
I den sidste artikel vi uploadede, talte vi om kundeservice og hvordan udviklingen gennem tiden har været. I denne omgang vil vi benytte lejligheden til
Kundeservice har altid eksisteret på et vist plan, men med digitalisering af service generelt, er der sket en rivende udvikling i hvordan kundeservice ydes i
Så er det endelig blevet december, og julen nærmer sig. En højtid med masser af glæde, men også med travlhed, hvor det netop er ekstra
Har du en kunde, der står og ringer på, kan vi sagtens hjælpe med at tage imod opkaldet og ringe den medarbejder op, der efterspørges.
En opfordring til os alle, både som modtager af opkald og værende den, der ringer ud: husk den menneskelige relation! Vi er ikke maskiner ???? Vi responderer
Sådan giver du en knaldgod kundeoplevelse
Fordi vi ikke bare er et callcenter, har vi et stort fokus på at skabe relationer gennem røret.
Vi deler løbende tips om, hvad der får kundeglæden helt op at ringe – og hvad der gør, at forbindelsen ryger.
I disse tider, hvor der er lukket lidt op for dele af samfundet, men hvor der stadig er
Nu sidder du måske og tænker ”hvad søren er Møllers værdier?!”. Der er ikke tale om Møller, der