
Opfindsomhed er vejen frem
Vi står i øjeblikket i en usikker tid grundet Coronavirussens udbrud her i landet. Vi kan alle mærke en påvirkning i vores hverdag, både hjemme
Forside Artikler
Læs med og lær, hvordan du optimerer din kommunikation og kundeservice
Vi står i øjeblikket i en usikker tid grundet Coronavirussens udbrud her i landet. Vi kan alle mærke en påvirkning i vores hverdag, både hjemme
Ja, som du nok har lagt mærke til, står vi i en situation, hvor hverdagen og arbejdsgangen er ændret for rigtigt mange af os danskere.
Når du står og skal bruge et kundecenter til din virksomhed, kan det være svært at vælge den rigtige samarbejdspartner. En måde at gøre det
I den sidste artikel vi uploadede, talte vi om kundeservice og hvordan udviklingen gennem tiden har været. I denne omgang vil vi benytte lejligheden til
Kundeservice har altid eksisteret på et vist plan, men med digitalisering af service generelt, er der sket en rivende udvikling i hvordan kundeservice ydes i
Så er det endelig blevet december, og julen nærmer sig. En højtid med masser af glæde, men også med travlhed, hvor det netop er ekstra
Har du en kunde, der står og ringer på, kan vi sagtens hjælpe med at tage imod opkaldet og ringe den medarbejder op, der efterspørges.
En opfordring til os alle, både som modtager af opkald og værende den, der ringer ud: husk den menneskelige relation! Vi er ikke maskiner ???? Vi responderer
To af grundelementerne her hos Edelmann Kontorservice er, at tror vi på personlig service og de gamle dyder. Der er ikke noget nyt i, at
Længe før sociale medier og reklamer var der ”fra mund-til-mund,” eller populært kaldet; Word-Of-Mouth (WOM). Altså kunsten at høre om noget fra andre. I dag
Hos Edelmann Kontorservice driver vi en kundecentreret virksomhed, hvor vores kunder mærker, at det er dem, der er i fokus. At være ”Customer Centric,” som
En af hovedingredienserne i vores gode service her hos Edelmann Kontorservice er, at alle i virksomheden ved, hvem vores kunder er, og hvad de laver.
Sådan giver du en knaldgod kundeoplevelse
Fordi vi ikke bare er et callcenter, har vi et stort fokus på at skabe relationer gennem røret.
Vi deler løbende tips om, hvad der får kundeglæden helt op at ringe – og hvad der gør, at forbindelsen ryger.
I disse tider, hvor der er lukket lidt op for dele af samfundet, men hvor der stadig er
Nu sidder du måske og tænker ”hvad søren er Møllers værdier?!”. Der er ikke tale om Møller, der