
Du er vigtig for os
To af grundelementerne her hos Edelmann Kontorservice er, at tror vi på personlig service og de gamle dyder. Der er ikke noget nyt i, at
Forside Artikler
Læs med og lær, hvordan du optimerer din kommunikation og kundeservice
To af grundelementerne her hos Edelmann Kontorservice er, at tror vi på personlig service og de gamle dyder. Der er ikke noget nyt i, at
Længe før sociale medier og reklamer var der ”fra mund-til-mund,” eller populært kaldet; Word-Of-Mouth (WOM). Altså kunsten at høre om noget fra andre. I dag
Hos Edelmann Kontorservice driver vi en kundecentreret virksomhed, hvor vores kunder mærker, at det er dem, der er i fokus. At være ”Customer Centric,” som
En af hovedingredienserne i vores gode service her hos Edelmann Kontorservice er, at alle i virksomheden ved, hvem vores kunder er, og hvad de laver.
Flere og flere virksomheder er begyndt at se værdien i at outsource visse områder af deres forretning for at effektivisere forretningsgangen. Ledende organisationer bruger også
De fleste af os har haft en mindre heldig kundeserviceoplevelse. Vi har selvfølgelig også alle sammen haft gode, men det er desværre oftest dem, hvor
Vi befinder os i ”the Era of the Customer, ” hvor voksende viden og forventning tager til side om side. Kunderne bliver mere og mere
I en verden, hvor teknologien tager over, og der er mindre og mindre personlig kontakt, kan man næsten fristes til at spørge sig selv, om
Hos Edelmann Kontorservice er din virksomheds succes lig med vores succes. For os er din succes nemlig et bevis på, at du tog det helt
Mange virksomheder begår den fejl at tænke, at kundeservice kun hører til i selve salgsøjeblikket. Dette er dog en alt for kortsigtet tilgang og en
Tid er blevet så utroligt værdifuldt for os alle, fordi teknologien og samfundet tillader os at være selektive med hvordan vi fordeler den. Du har
Nu sidder du måske og tænker ”hvad søren er Møllers værdier?!”. Der er ikke tale om Møller, der drikker øller – nej, det er en
Sådan giver du en knaldgod kundeoplevelse
Fordi vi ikke bare er et callcenter, har vi et stort fokus på at skabe relationer gennem røret.
Vi deler løbende tips om, hvad der får kundeglæden helt op at ringe – og hvad der gør, at forbindelsen ryger.
I disse tider, hvor der er lukket lidt op for dele af samfundet, men hvor der stadig er
Nu sidder du måske og tænker ”hvad søren er Møllers værdier?!”. Der er ikke tale om Møller, der